Baron Bonk schreef:Vorige week m'n mini NES voor het eerst (na 6,5 jaar geleden gekocht te hebben) uit de doos gehaald. Super Mario Bros. opgestart. Dik afgegaan door mijn gebrek aan skills.
Hopelijk wel plezier in gehad?
Baron Bonk schreef:Vorige week m'n mini NES voor het eerst (na 6,5 jaar geleden gekocht te hebben) uit de doos gehaald. Super Mario Bros. opgestart. Dik afgegaan door mijn gebrek aan skills.
Baron Bonk schreef:Vooral frustratie.
Baron Bonk schreef:Net wel gezwicht om deze te kopen, nu het nog kan.
https://www.lego.com/nl-nl/product/nint ... stem-71374" target="_blank
Baron Bonk schreef:Omdat ik steeds doodging. Ik redde het 2x tot het kasteel en kwam toen niet verder dan de 1e sprong.
DarknessFood schreef:Baron Bonk schreef:Omdat ik steeds doodging. Ik redde het 2x tot het kasteel en kwam toen niet verder dan de 1e sprong.
Haha lekker toch! Zometeen maar eens kijken of ik nog kan rennen en springen. Net verjaardag van de kleine gevierd dus al een bakkie of 2 op.
The Vice schreef:DarknessFood schreef:Baron Bonk schreef:Omdat ik steeds doodging. Ik redde het 2x tot het kasteel en kwam toen niet verder dan de 1e sprong.
Haha lekker toch! Zometeen maar eens kijken of ik nog kan rennen en springen. Net verjaardag van de kleine gevierd dus al een bakkie of 2 op.
En? Kon je nog rennen en springen?
Keer terug naar Slap Geouwehoer
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 9 gasten