Neyeox schreef:Ik heb vanavond ook gebarbecued. Was echt tof!
Gisteravond trouwens naar Splendid geweest in Den Haag, was echt episch.
DarknessFood schreef:Vooruit, ik zal het maar zeggen voordat Sjenk het doet.
200% van niks, is nog steeds niks.
Zo. Hoppa. Done. Klaar.
BolhoedBaard schreef:Zo, vandaag alle intakes en dergelijke moeten maken voor mn nieuwe opleiding. Zatt ruim boven wat de gemiddelde eerstejaars HBO-er voor resultaat had, dus maak me geen zorgen. Alleen nog de overige gesprekken eind mei doen, en dan mag ik als alles goed is in September aan de slag. Heb er zin in, een dik jaar thuis zitten is niet echt fijn.
Sjenk schreef:BolhoedBaard schreef:Zo, vandaag alle intakes en dergelijke moeten maken voor mn nieuwe opleiding. Zatt ruim boven wat de gemiddelde eerstejaars HBO-er voor resultaat had, dus maak me geen zorgen. Alleen nog de overige gesprekken eind mei doen, en dan mag ik als alles goed is in September aan de slag. Heb er zin in, een dik jaar thuis zitten is niet echt fijn.
Ik dacht je in arnhem studeerde, maar daar was je dus blijkbaar mee gestopt?
BolhoedBaard schreef:Sjenk schreef:BolhoedBaard schreef:Zo, vandaag alle intakes en dergelijke moeten maken voor mn nieuwe opleiding. Zatt ruim boven wat de gemiddelde eerstejaars HBO-er voor resultaat had, dus maak me geen zorgen. Alleen nog de overige gesprekken eind mei doen, en dan mag ik als alles goed is in September aan de slag. Heb er zin in, een dik jaar thuis zitten is niet echt fijn.
Ik dacht je in arnhem studeerde, maar daar was je dus blijkbaar mee gestopt?
Ja, sinds Januari ben ik er eigenlijk al mee gestopt.
Wanneer dat de klas de meest trieste figuren zijn, ik de helft van de tijd in de garage zit een motor uit elkaar te halen terwijl ik de economische kant van de opleiding ging doen, en er leraren naar MIJ toe kwamen om tips te krijgen over hoe ZIJ de lessen moeten geven kap ik ermee.
Sjenk schreef:HAN heeft niet altijd de meeste geweldige leraren maar zo slecht...
Wat ga je nu dan studeren?
Sjenk schreef:3NCrypt3D schreef:Ik mis 1337n00b :'(
Deed de burn van Marco teveel aan 1337n00b zijn gebash op jou denken?
Keer terug naar Slap Geouwehoer
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten