MajestueuzeEenhoorn schreef:Neyeox schreef:Afgelopen donderdag met een chick geregeld die in mijn lip heeft gebeten. En ik heb nu nog steeds last van mn lip. Kuthoer.
Eet haar op. Oog om oog.
Wallie schreef:Ouch, ik ken dat. Naam vergeten is altijd een van de ergere dingen, als ze spuuglelijk is kun je natuurlijk altijd wegrennen.
Gewoon vragen hoe je der naam spelt ofzo, dat werkte bij mij.
Baron Bonk schreef:Leuk man! Ik mag van geluk spreken dat ik nog leef. Gisteren om 07:30 opgestaan. Hele middag over de bouwplaats gehobbeld, waar overigens een verrot koude, snijdende wind stond (gelukkig heb ik m'n baard nog), terug naar kantoor, twee uur werken, terug naar huis (teller inmiddels op 260 km), eten, fysio, douchen, 21:00 uur in de auto, 23:00 uur in Haren (Gr.), tot 04:20 gewerkt als vervangend uitvoerder (ergo, in de kou toe staan kijken hoe anderen mensen zich in het zweet aan het werken waren) waarna ik weer naar huis kon rijden. Nou was ik na 21 uur waken en zoveel buiten staan een beetje moe. En dan met 140 over een donkere snelweg waar je het eerste half uur liefst één vrachtwagen tegenkomt is niet heel bevorderlijk voor de scherpte. Het verbaasde mij dan ook wel dat ik zowel zonder schade heb gereden, als ook de juiste afslag nam en m'n auto recht geparkeerd heb. En in plaats van ontbijten en weer door naar kantoor leek het me toch maar beter een paar uur in bed te gaan liggen
Overigens, 10 maart laatste werkdag hier, per 1 april nieuwe baan met meer centjes, betere pensioenopbouw, meer dan 1,5 keer zoveel vakantiedagen, meer uitdaging, interessanter werk, nog steeds een auto en een smartphone. Als die pekelrotzooi nou even snel wegspoelt kan ik in die drie weken vakantie in maart ook nog eens maximaal m'n motoren prepareren en alvast tochtjes rijden.
MajestueuzeEenhoorn schreef:Zou kunnen werken.
En Bilbo, ik ben nu halverwege seizoen één van Rick en Morty en ik ben nog steeds enorm in de war.
MajestueuzeEenhoorn schreef:Zou kunnen werken.
En Bilbo, ik ben nu halverwege seizoen één van Rick en Morty en ik ben nog steeds enorm in de war.
Baron Bonk schreef:tot 04:20 gewerkt als vervangend uitvoerder
Keer terug naar Slap Geouwehoer
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 14 gasten