Wallie schreef:"have a sad cum, bb"
Haha goeie referentie. Tevens bedankt voor het aanraden van dat nummer van Nickelback!
Wallie schreef:"have a sad cum, bb"
DarknessFood schreef:Doornroosje schreef:Ik heb zo'n tergende spierpijn aan mijn onderlijf dat zitten, opstaan, lopen en bukken de grootste uitdaging van de week is.
The fuck heb je gedaan dan?
Dr. Oetker schreef:Mijn voorspelling lijkt vooralsnog niet uit te gaan komen. En dat is jammer.
Ik voorspelde 5-1 voor Spanje, 3-2 voor Australië, en 2-0 voor Chili. Vraag mijn collega's maar.
3-1 voor Mexico moet dus allemaal in de 2e helft gaan plaatsvinden.
DarknessFood schreef:Doornroosje schreef:Ik heb zo'n tergende spierpijn aan mijn onderlijf dat zitten, opstaan, lopen en bukken de grootste uitdaging van de week is.
The fuck heb je gedaan dan?
Thominator schreef:Aan de mensen met kneiterhoge Steam levels en heel veel badges: wat is jullie geheim? Je krijgt nooit de goede hoeveelheid kaarten om potentieel meteen een badge te kunnen vormen, de kans om een booster pack te krijgen is nihil, ik ben niet bereid om het krijgen van badges van andere games op te offeren om die te ruilen om andere wel compleet te krijgen, en ik ga al helemaal geen geld uitgeven aan dit. How do you do it?
Keer terug naar Slap Geouwehoer
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast