___ schreef:Ik ben Robin van dat community-ding. Ja, ik ben ook heel blij jullie weer te zien.
Die Robin die lijkt op een 12 jarig meisje?
Welkom trouwens!
___ schreef:Neyeox schreef:___ schreef:Ik ben Robin van dat community-ding. Ja, ik ben ook heel blij jullie weer te zien.
Welkom trouwens!
That's me alright!
Haatmeneer schreef:*aangepast vanwege het onaardige karakter van de post door mijzelf*
Edit: Mocht Robin hier daadwerkelijk gaan posten dan blijf ik weg en ga ik weer naar PU.nl, aangezien ik geen zin heb om dagelijks zijn k***** te zien.
Baron Bonk schreef:Haatmeneer schreef:*aangepast vanwege het onaardige karakter van de post door mijzelf*
Edit: Mocht Robin hier daadwerkelijk gaan posten dan blijf ik weg en ga ik weer naar PU.nl, aangezien ik geen zin heb om dagelijks zijn k***** te zien.
Jij hebt wel een zwaar leven of niet Messiah?
Haatmeneer schreef:*aangepast vanwege het onaardige karakter van de post door mijzelf*
Haatmeneer schreef:Als hij zich weet te gedragen? Ja, hij heeft namelijk op pu.nl laten merken dat hij dat zo goed kon...oh wacht.
Naja, jij bent de god hier, dus ik geef het wel nog een kans (kusjes <3) maar daar laat ik het bij.
DarknessFood schreef:___ schreef:Neyeox schreef:[...]
Welkom trouwens!
That's me alright!
JA DAN GA IK JE ASS BANNEN VERDOMME!!!! Maar serieus, welkom!
Baron Bonk schreef:Is dat overigens een Overlord avatar Marco?
DarknessFood schreef:Baron Bonk schreef:Is dat overigens een Overlord avatar Marco?
Ja dat bedacht ik me later ook. Echter vond ik hem hip, en besloot ik hem te houden.
Tis_JahArmy_Bitch schreef:Guess who, wie is wie hiero?
Tis_JahArmy_Bitch schreef:Guess who, wie is wie hiero?
Keer terug naar Slap Geouwehoer
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten