Toch maar zelf een topic openen hierover (gezien ik weiger een account aan te maken op zo'n kut Partyflock-kloon). Ik vroeg me af wat jullie zoal binnenkrijgen/binnenkregen op feestjes en wat jullie ervaringen ermee zijn. Ik ben zelf ondanks mijn leeftijd namelijk vrij braaf geweest in 't verleden.
Ik rook regelmatig een jointje (wie niet eigenlijk), en kort geleden heb ik voor de eerste keer X geprobeerd (Nintendo's / Playboys). In mijn ervaring was het een avondje volslagen los gaan (nou ja, 10 uur achter elkaar) en daarna drie dagen gaar zijn. Dit was dan ook wel voor ik me fatsoenlijk had ingelezen in de effecten en gevolgen. Voortaan wat meer water en minder alcohol drinken, gezonder eten van tevoren en evt wat multivitamine pakken schijnt te helpen? Schijnbaar helpt magnesium van tevoren voorkomen dat je heel je gebit naar de tering bijt?
Ik heb op hetzelfde feestje een maat helemaal los zien gaan op X in combinatie met een paar snufjes coke. Geen idee hoe goed/slecht dat voor een mens is maar hij zag er knap slecht uit, ondanks dat hij zich naar eigen zeggen goed vermaakte. Iemand ervaringen hiermee?
Er zijn natuurlijk zat websites waar de nodige wetenschappelijke feitjes te vinden zijn over deze shit maar ik ben meer benieuwd naar jullie eigen ervaringen.