1337n00b schreef:Ik heb zo waa waa waa waan-zinnig gepoept!
Jongeman schreef:Net zo hard als de waarheid dat jij een leugenaar bent! Ga je eerst zeiken dat niemand foto's van je schijt wil zien, dan wil ik het wel, en dan wil je het opeens niet zo graag meer laten zien.
Condom_broke_OHNO schreef:Jongeman schreef:Net zo hard als de waarheid dat jij een leugenaar bent! Ga je eerst zeiken dat niemand foto's van je schijt wil zien, dan wil ik het wel, en dan wil je het opeens niet zo graag meer laten zien.
HAHAHAHAHAHAHAHA Wat vond je van mijn link?
Condom_broke_OHNO schreef:Wat ik trouwens wel mooi vind van deze forum, is dat er niet veel onnodige topics zijn . Good Work beheerders. Op pu.nl is het wel andere koek.
1337n00b schreef:pu.nl.. wat een kutforum is dat zeg..pffffffffffffff
3NCrypt3D schreef:1337n00b schreef:pu.nl.. wat een kutforum is dat zeg..pffffffffffffff
Het is geen forum, dat is een Community
h0bb1t schreef:3NCrypt3D schreef:1337n00b schreef:pu.nl.. wat een kutforum is dat zeg..pffffffffffffff
Het is geen forum, dat is een Community
Ik mag jou wel, ken ik je?
Jongeman schreef:Hahahaha, nice try. Gelukkig kende ik die al, want ik was met koptelefoon op en het geluid hard dus ik zou waarschijnlijk wel een hartaanval hebben gekregen als ik het niet al kende.
Keer terug naar Slap Geouwehoer
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten