DarknessFood schreef:Ja dat vroeg ik ook al!
DarknessFood schreef:Zoals h0bb1t het zei dacht ik dus ook meteen aan een TF2 ding. Er is recentelijk inderdaad een weekend geweest, dus dan zou ik benieuwd zijn wat de mensen die de game gekocht hebben zouden krijgen.
h0bb1t schreef:DarknessFood schreef:Zoals h0bb1t het zei dacht ik dus ook meteen aan een TF2 ding. Er is recentelijk inderdaad een weekend geweest, dus dan zou ik benieuwd zijn wat de mensen die de game gekocht hebben zouden krijgen.
Nee, er waren geruchten over een enorme update die er aan zaten te komen, en er lekte allemaal screenshots van gun-skins en geweren met sillencers die je in je Steam-inventory kan bekijken en verkopen.
Vandaag kwam de update uit:
http://blog.counter-strike.net/armsdeal/" target="_blank
Gelukkig geen free-to-play, maar het komt toch wel dicht bij Team Fortress 2. Ben benieuwd.
Je kunt nu van te voren ook alle geweren instellen die je wilt kunnen kopen tijdens de game.
Duc schreef:Humble Bundle zou heel leuk voor mij zijn... Als ik de helft van de spellen niet al had en de rest me interesseerde...
Dus ik houd mijn geld.
In ander nieuws heb ik vandaag 150€ aan een recurveboog (1.60m ofzo, 26 pond trekkracht), 8 pijlen, vinger-, borst- en polsbescherming, vizier, stabilisatoren, oplegger en een verenplakker uitgegeven. Oh, en rugzak en boogkoffer. Niet slecht.
Zyrill schreef:Zet een video op YouTube op pauze en typ 1980, veel plezier.
Keer terug naar Slap Geouwehoer
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten