BPSG #49 Barones Bonk

Gooi hier alles in wat niet in andere fora thuishoort!

Bericht08 feb 2020, 09:33

Eensch ja! Wanneer ga je met de dame het huis betreden?
You need a justification penis, up your ass...
DarknessFood
Beheerder

Bericht08 feb 2020, 14:41

De overdracht is pas in augustus. Dus straks eerst intrekken in haar huidige woning en mijn huis verkopen en dan even een paar maanden rust voor we weer verder gaan.

Lekker man!

@Sjenk: Ja die zijn behoorlijk klein.
''Sufferin' succotash!'' - Sylvester James Pussycat Sr.
''Mijn vrouw dreigt weleens dat ze alles weg gaat gooien. Maar ze moet niet zeiken.'' - Squall
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Baron Bonk

Bericht08 feb 2020, 21:34

DarknessFood schreef:Over geluk gesproken, iemand herkend mijn naam in een chat van een streamer en zegt hoi. Het blijkt iemand te zijn die ik van vroeger ken en toen veel mee om ben gegaan. Na wat streams van mij gekeken te hebben vroeg die of ik vorige week een biertje wilde doen want hij was die dag met collega's in Den Bosch, prima want ik had die avond de kleine niet. Nou biertje gedaan en wat lachen. Toen de vraag of ik ook mee ging eten. Ze gingen naar mijn favoriete tent hier, dus sure! Toen zei die: oh ik heb nog wat voor je man. Hij heeft me een tasje en er zit een fucking Elgato HD60 S+ in met extra contverter voor scart naar hdmi (upscaler). Had hij gekocht maar wilt toch niet streamen dus mocht ik hem hebben. Binnenkort dus streamen van mijn Switch! Was een behoorlijke verassing kan ik je zeggen. Tevens die avond nog ruzie gehad met een random persoon wiens vriendin ik niet beledigd heb...

Damn gratz dat flink wat luck. What are the odds
I'm on a ship. If you dont know. Well now you know.

Afbeelding
AfbeeldingAfbeelding
Sjenk

Bericht16 feb 2020, 15:28

Vrijdag terug gekomen van 3,5 week Thailand. Toch wel een beetje last van een jetlag, aangezien we vanmorgen om 6 uur klaar wakker waren.
''Sufferin' succotash!'' - Sylvester James Pussycat Sr.
''Mijn vrouw dreigt weleens dat ze alles weg gaat gooien. Maar ze moet niet zeiken.'' - Squall
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Baron Bonk

Snel reageren

Verberg snel reageren
Vorige

Keer terug naar Slap Geouwehoer