Neyeox schreef:Er zijn in totaal 8 gebruikers online :: 7 geregistreerde, 1 verborgen en 0 gasten (gebaseerd op de gebruikers die de laatste 5 minuten actief waren)
Het grootst aantal gebruikers online was 20 op 26 apr 2013, 15:32
Geregistreerde gebruikers: Baron Bonk, COGsoldier, De Valk, Google [Bot], h0bb1t, Haatmeneer, Neyeox
Wat doet Google hier?
Neyeox schreef:Er zijn in totaal 8 gebruikers online :: 7 geregistreerde, 1 verborgen en 0 gasten (gebaseerd op de gebruikers die de laatste 5 minuten actief waren)
Geregistreerde gebruikers: Baron Bonk, COGsoldier, De Valk, Google [Bot], h0bb1t, Haatmeneer, Neyeox
Wat doet Google hier?
Wat doet Google hier?
De Valk schreef:
He bah, met je roodharigen.
h0bb1t schreef:Mijn eerste dag als badmeester en ik verbreek de eerste regel van badclub: Flirt niet met de meiden.
MajestueuzeEenhoorn schreef:h0bb1t schreef:Mijn eerste dag als badmeester en ik verbreek de eerste regel van badclub: Flirt niet met de meiden.
Wat is dat voor waardeloze regel?
MajestueuzeEenhoorn schreef:h0bb1t schreef:Mijn eerste dag als badmeester en ik verbreek de eerste regel van badclub: Flirt niet met de meiden.
Baron Bonk schreef:MajestueuzeEenhoorn schreef:h0bb1t schreef:Mijn eerste dag als badmeester en ik verbreek de eerste regel van badclub: Flirt niet met de meiden.
Omdat pedofilie verboden is.
MajestueuzeEenhoorn schreef:
Meiden is toch niet specifiek <18? Of heten het dan dames/vrouwen?
Doornroosje schreef:MajestueuzeEenhoorn schreef:
Meiden is toch niet specifiek <18? Of heten het dan dames/vrouwen?
Als je ''badmeester'' bent denk ik eigenlijk aan <12
h0bb1t schreef:MajestueuzeEenhoorn schreef:h0bb1t schreef:Mijn eerste dag als badmeester en ik verbreek de eerste regel van badclub: Flirt niet met de meiden.
Nou, als er moeders zijn dan krijgen ze daar klachten van. En ja dat gebeurt echt, die zien je kijken en gluren schijnbaar.
Ook vind de opperbaas (een takke lelijk vrouwmus) dat niet zo leuk om een of andere reden. Je mag wel praten maar niet "na-kijken".
Es ge snapt wa ich bedoel.
h0bb1t schreef:MajestueuzeEenhoorn schreef:h0bb1t schreef:Mijn eerste dag als badmeester en ik verbreek de eerste regel van badclub: Flirt niet met de meiden.
Nou, als er moeders zijn dan krijgen ze daar klachten van. En ja dat gebeurt echt, die zien je kijken en gluren schijnbaar.
Ook vind de opperbaas (een takke lelijk vrouwmus) dat niet zo leuk om een of andere reden. Je mag wel praten maar niet "na-kijken".
Es ge snapt wa ich bedoel.
Keer terug naar Slap Geouwehoer
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten