Jongeman schreef:Weet een van jullie overmoderne Raptr gebruikers hoe het komt dat er staat dat ik al mijn PS3 games maar 0 uur heb gespeeld? Bij de weg: goede namiddag!
Neyeox schreef:Jongeman schreef:Weet een van jullie overmoderne Raptr gebruikers hoe het komt dat er staat dat ik al mijn PS3 games maar 0 uur heb gespeeld? Bij de weg: goede namiddag!
Playtime hours cannot be tracked due to limitations by Sony. - Raptr
EDIT: Dat geldt dus alleen voor de PS3.
Sjenk schreef:haha een forum omg omg. Kan niet eens een snelle reactie plaatsen als op pu.nl sjonge jonge denk dat ik maar weer terug ga na dat ekte nep forum
Sjenk schreef:haha een forum omg omg. Kan niet eens een snelle reactie plaatsen als op pu.nl sjonge jonge denk dat ik maar weer terug ga na dat ekte nep forum
Boomstein schreef:Zijn er mensen die vanavond al iets gaan doen trouwens?
Tcp schreef:Roan schreef:Een van men beste maten is dit weekend Nederlands Kampioen Biljarten geworden, dus was gister feest met lading bier. Vandaag koniningenach en morgen k'dag dus reden genoeg voor meer liters bier!
Ga jij ook naar Utrecht?
h0bb1t schreef:Mijn eerste dag als badmeester en ik verbreek de eerste regel van badclub: Flirt niet met de meiden.
Ze had rood haar, dus ik kon er niks aan doen.
Baron Bonk schreef:h0bb1t schreef:Mijn eerste dag als badmeester en ik verbreek de eerste regel van badclub: Flirt niet met de meiden.
Ze had rood haar, dus ik kon er niks aan doen.
Dan is het verdeuri ook niet jouw fout!
Overigens doet iTunes/m'n iPod nu soort van ik wil.
Keer terug naar Slap Geouwehoer
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten