Hallo mensen!
Hier even een berichtje vanuit mezelf, en misschien een beetje vanuit Coen.
Op het moment van typen zijn er alweer 876 reacties geplaatst op dit forum! Wat gruwelijk tof! Zoals jullie weten is Coen op de achtergrond bezig met shit te fixen. Zo hebben we een aantal bugfixes gehad, en nieuwe features als een spoiler hulpmiddel. Dit alles om het een beetje beter te maken hier voor jullie. Ik sms ook met Coen en we zijn beide verbaasd over de hoeveelheid posts en de activiteit op dit piepjonge forum! Hopelijk is dit een mooie voorbode voor de toekomst.
Eerst gaan we ervoor zorgen dat het forum een beetje beter wordt (naar aanleiding van jullie feedback en de magische handen/skills van Coen), en vervolgens gaan we de website afmaken en lanceren. Hopelijk zal de website, en de content die erop zal verschijnen ook een beetje tof worden, zodat we straks meer bezoekers hebben, en een nog levendiger forum dan dat we dat nu al hebben! Dit alles om het een beetje een toffe plek te maken. Let wel, het zal niet allemaal in een dag gebeuren, en dat kan natuurlijk ook niet.
Ik wil jullie allen bedanken dat jullie hier zo vaak zijn, en dat doe ik even via deze weg, omdat een andere weg meer tijd zal kosten, en ik een luie zak ben!
Keep it up hier, en laten we met zijn allen proberen dit forum stukje bij beetje te laten groeien!
Thanks folks!