Neyeox schreef:Ik vind het niet belachelijk dat Nick dit schrijft, aangezien hij best wel een CoD fanboy is. Hij mag schrijven wat hij wil. Wat ik wel vreemd vind is dat een DLC zoveel aandacht krijgt en heel veel (indie) games niet eens besproken worden. Of DLC van andere games.
MichaDutch schreef:Neyeox schreef:Ik vind het niet belachelijk dat Nick dit schrijft, aangezien hij best wel een CoD fanboy is. Hij mag schrijven wat hij wil. Wat ik wel vreemd vind is dat een DLC zoveel aandacht krijgt en heel veel (indie) games niet eens besproken worden. Of DLC van andere games.
Over het algemeen moeten reviewers zo neutraal mogelijk zijn toch?
DuistereBanaan schreef:MichaDutch schreef:Neyeox schreef:Ik vind het niet belachelijk dat Nick dit schrijft, aangezien hij best wel een CoD fanboy is. Hij mag schrijven wat hij wil. Wat ik wel vreemd vind is dat een DLC zoveel aandacht krijgt en heel veel (indie) games niet eens besproken worden. Of DLC van andere games.
Over het algemeen moeten reviewers zo neutraal mogelijk zijn toch?
Ja maar geld bepaald ook veel.
BolhoedBaard schreef:eens per week lijkt me wel leuk. Doe die maar.
DarknessFood schreef:Vraagje aan de lieve poepertjes. Hebben jullie liever 1 keer per week een vakantiefilmpje (wat de eerste episodes een beetje ouwehoeren is enzo), of 2 keer per week, en dan langer wachten? Larissa (de dame) kwam namelijk met het idee om elke week te uploaden. Willen jullie elke week, dan denk ik dat ik zondag begin met uploaden, anders moet ik zien wanneer ik beginnen zal. Laat even weten wat jullie liever hebben plix.
DarknessFood schreef:Nee hoor, dit is gewoon de vraag. Wil je shit van mijn vakantie wekelijks zien, of langer wachten en dan 2 per week.
MajestueuzeEenhoorn schreef:Ik werk morgenochtend van 7 tot 10. Overmorgen ook.
Ach ja, heb ik tenminste overdag de tijd om te gamen of naar de meid te gaan.
Mooi toch.
DarknessFood schreef:MajestueuzeEenhoorn schreef:Ik werk morgenochtend van 7 tot 10. Overmorgen ook.
Ach ja, heb ik tenminste overdag de tijd om te gamen of naar de meid te gaan.
Mooi toch.
Neuken, werken, gamen, dit is mijn leven! Al werk ik zonder geld te verdienen.
Keer terug naar Slap Geouwehoer
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten