De Grote Lijn [One Piece]

Praat erover, maar let wel op spoilers!

Bericht03 jul 2013, 23:24

Jongens, One Piece word steeds groter en groter. Door de redelijk sterke dub krijgt het in Amerika de aandacht die het verdient.
Iedere zaterdag avond zend Toonami One Piece uit en het trekt anderhalf miljoen kijkers per week. Om nog maar niet te spreken over Japan.

De serie zit nu op 700+ manga chapters en 600+ anime afleveringen.
In mijn opinie is de anime echt anders dan de manga, alhoewel ik de serie via de anime heb leren kennen.

Ik weet verder ook niet of er vraag is naar een OP topic, maar ik moest er gewoon een aanmaken nu dat One Piece grote plot elementen, waar al jaren over gediscussieerd word op verschillende Fora, eindelijk in beweging zet en de serie toch richting het eind gaat bewegen.

Voor de mensen die het ver gekeken hebben maar ergens in het midden zijn opgehouden, begrijpelijk, de serie trekt zich lang.
Als je alleen de anime kijkt schiet het niet meer op na een tijd. Ik raad dan ook gewoon aan om de anime te kijken, tot een bepaald punt en vanaf daar elke dag een paar manga chapters. Door de manga neem je sneller het verhaal in je op en het is 8 van de 10 keer goed gepaced.

En om het nog sappiger te maken, heb ik voor de brave lieden een "Spoiler" van wat jullie nog te wachten staat.

PU-Forum en Ronde Tafel veteraan.
Afbeelding
Avatar gebruiker
h0bb1t
Moderator
 
Berichten: 791
Geregistreerd: 26 apr 2013, 15:01
Woonplaats: Limburg, Nederland, Europa, De Aarde, Sol, De Melkweg, Het Universum.

Bericht03 jul 2013, 23:55

Ik ben nog van plan het te gaan kijken, is de dub een beetje goed of moet ik het in het Japans kijken?
Afbeelding
Avatar gebruiker
Jongeman
 
Berichten: 1410
Geregistreerd: 27 apr 2013, 21:19
Woonplaats: Zeker niet een plaats in Noord-Holland

Bericht04 jul 2013, 00:13

Japans is natuurlijk vele maten beter. Maar ik denk dat men de dub niet slecht is op zich.
PU-Forum en Ronde Tafel veteraan.
Afbeelding
Avatar gebruiker
h0bb1t
Moderator
 
Berichten: 791
Geregistreerd: 26 apr 2013, 15:01
Woonplaats: Limburg, Nederland, Europa, De Aarde, Sol, De Melkweg, Het Universum.

Bericht11 jul 2013, 16:01

Jullie weten dat er al een OnePiece topic bestaat?

hier dus
If it screams, it ain't food...yet.
Avatar gebruiker
Boomstein
Beheerder
 
Berichten: 1529
Geregistreerd: 24 apr 2013, 19:13
Woonplaats: 's-Hertogenbosch, Noord-Brabant, Nederland

Snel reageren

   
Verberg snel reageren

Keer terug naar Films & Series

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten

cron