Duc schreef:Goedenmiddag. Werken die trading cards ook voor Skyrim?
En voor de rest:
Kutgevoel dat iedereen om me heen al vakantie heef, terwijl ik maandag en vrijdag nog tentamens heb. Allebei half 9 's morgens. >.<
DarknessFood schreef:Wat ik ervan begrijp heb je een beperkte carddrop. Als je met "game x" 8 kaarten kan krijgen, en de carddrop is 4 (staat aangegeven hoeveel je er krijgt) dan moet je 9 dollar dokken om weer opnieuw met die game carddrops te krijgen.
h0bb1t schreef:DarknessFood schreef:Wat ik ervan begrijp heb je een beperkte carddrop. Als je met "game x" 8 kaarten kan krijgen, en de carddrop is 4 (staat aangegeven hoeveel je er krijgt) dan moet je 9 dollar dokken om weer opnieuw met die game carddrops te krijgen.
Nee, je krijgt de helft van de kaarten per game die je speelt. Dan moet je een week wachten en maak je kans op een boosterpack, en hoe langer je wacht hoe meer mensen die badges bij elkaar sprokkelen hoe groter jou kans is op een boosterpack. Mitst je iedere week een keer inlogt bij steam.
En als je een badge maakt krijg je niet alleen die andere meuk maar ook coupons voor game's enzo. Dus.
h0bb1t schreef:Ik heb tot nu toe maar 1 dubbele gekregen. En die kun je weer ruilen. Iig probeer ik de CounterStrike en HL2 kaartjes bij elkaar te krijgen.
Jongeman schreef:Maar als je je carddrops al hebt gehad, kan je die overige helft kaarten alleen via booster packs krijgen?
cynster schreef:http://www.greenheartgames.com/2013/04/29/what-happens-when-pirates-play-a-game-development-simulator-and-then-go-bankrupt-because-of-piracy/" target="_blank
Heavy shit.
Neyeox schreef:Jongeman schreef:Maar als je je carddrops al hebt gehad, kan je die overige helft kaarten alleen via booster packs krijgen?
Je kunt ze ook kopen op de market of ruilen met anderen.
Thominator schreef:Wat is jullie steam eigenlijk? Dan voeg ik jullie eensch toe. Ik ben Thominator of ThomatoForce, ik weet niet op welke soort naam je moet zoeken.
Keer terug naar Slap Geouwehoer
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast