Haatmeneer schreef:Ik ben de grootse haisseM/Messiah/Richard.
Vorige PU.nl en shizzle.
Ah, vandaar de naam "haatmeneer". Heette jij vroeger niet hardcore nogwat?
Haatmeneer schreef:Ik ben de grootse haisseM/Messiah/Richard.
Vorige PU.nl en shizzle.
Barrydefruitvlieg schreef:Haatmeneer schreef:Ik ben de grootse haisseM/Messiah/Richard.
Vorige PU.nl en shizzle.
Ah, vandaar de naam "haatmeneer".
Roan schreef:Een van men beste maten is dit weekend Nederlands Kampioen Biljarten geworden, dus was gister feest met lading bier. Vandaag koniningenach en morgen k'dag dus reden genoeg voor meer liters bier!
Roan schreef:Een van men beste maten is dit weekend Nederlands Kampioen Biljarten geworden, dus was gister feest met lading bier. Vandaag koniningenach en morgen k'dag dus reden genoeg voor meer liters bier!
Doornroosje schreef:Maar eerst een ontbijtje natuurlijk!
Cruesli, yoghurt, banaan en een kopje groene thee! Ja da's eens wat anders dan jullie witbrood met jonge kaas hè.
Baron Bonk schreef:Doornroosje schreef:Maar eerst een ontbijtje natuurlijk!
Cruesli, yoghurt, banaan en een kopje groene thee! Ja da's eens wat anders dan jullie witbrood met jonge kaas hè.
Wel even anders dan mijn drie eieren met bacon, gebakken in kokosolie ja.
Barrydefruitvlieg schreef:Overigens moet ik zeggen dat Coen een mooi forumpje heeft gemaakt. Doet me denken aan het powerweb.
Doornroosje schreef:Baron Bonk schreef:Doornroosje schreef:Maar eerst een ontbijtje natuurlijk!
Wel even anders dan mijn drie eieren met bacon, gebakken in kokosolie ja.
Sorry dat eet ik niet xoxo
Voor eiwitjes ga ik aan de kwark hihi
OMGWTFBBQ schreef:Is er iemand hier vanavond toevallig te vinden in Nijmegen voor een avond/nacht met veel bier en andere alcoholische dranken?
Keer terug naar Slap Geouwehoer
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten