Squalldiarreeaanval schreef:Tuurlijk de psychische strijd enzo snap ik helemaal. Maar neem nou bijv die blonde hoer die met alle badguys neukt. Zij maakt alles expres zo onnodig gecompliceerd. In het echte leven had ik die allang neergeknald. En zo zijn er wel meer personen die dom doen omdat schrijvers het leuk vinden GTST achtig te doen, dan kijken vrouwen er ook naar. In het echte leven zouden mensen toch wel nuchterder (hoop ik) doen.
Omdat jij als kijker beide kanten van die man ziet en zij maar 1 kant. Ja ze is een dom personage, maar zo slecht als in season 2 was ze ook weer niet.
En daarbij, als je dit vergelijkt met GTST dan moet je eens GTST kijken want dat is echt een compleet ander niveau drama :')[/quote]
Ik kijk (helaas) GTST, gedwongen omdat mijn vriendin het kijkt, daarom kan ik het ook zo goed vergelijken. Laten we er maar op houden dat we allemaal blij zijn dat domme doos dood is.[/quote]
Ik vond het juist jammer dat ze dood is. Zoo ontiegelijk aardig van ze dat ze het beste wouw voor iedereen en dat is lief en aardig en... ja genoeg. Jammer dat ze dood is maar ze was dom bezig..