Het Bijzonder Grootsche Eindexamentopiek

Gooi hier alles in wat niet in andere fora thuishoort!

Bericht17 jun 2013, 06:24

In mijn familie zitten blijkbaar alleen maar baklappen. Ik ben tot nu toe de enige die gymnasium heeft gehaald. In één keer.
Zus: blijven zitten, 4v naar 4h. Later alsnog gehaald. Neef en nicht: slechts atheneum. Andere nicht: havo, blijven zitten. Weer andere neef en nicht: ALLEBEI een her. Laatste neef: zit al op havo.

Tsja. Ik ben ook daadwerkelijk de enige die geen fuck met geneeskunde, in welke vorm ook, doet.
Zus en neef doen allebei geneeskunde, nicht doet tandheelkunde, andere nicht doet diergeneeskunde, soort van, weer een neef gaat iets met fysiologie doen, andere nicht probeert nu in te loten voor geneeskunde, laatste neef heeft nog geen toekomstplannen. En ik? Ik doe informatiekunde.
Ofzoiets.
Duc

Bericht17 jun 2013, 10:43

Morgen het laatste examen waar ik minstens een 7,3 voor moet halen om te slagen dit jaar. Maar no stress, want die kan ik herkansen als het cijfer niet naar behoren is.
I'M BACK!!!
DuistereBanaan

Bericht17 jun 2013, 10:44

Duc schreef:In mijn familie zitten blijkbaar alleen maar baklappen. Ik ben tot nu toe de enige die gymnasium heeft gehaald. In één keer.
Zus: blijven zitten, 4v naar 4h. Later alsnog gehaald. Neef en nicht: slechts atheneum. Andere nicht: havo, blijven zitten. Weer andere neef en nicht: ALLEBEI een her. Laatste neef: zit al op havo.

Tsja. Ik ben ook daadwerkelijk de enige die geen fuck met geneeskunde, in welke vorm ook, doet.
Zus en neef doen allebei geneeskunde, nicht doet tandheelkunde, andere nicht doet diergeneeskunde, soort van, weer een neef gaat iets met fysiologie doen, andere nicht probeert nu in te loten voor geneeskunde, laatste neef heeft nog geen toekomstplannen. En ik? Ik doe informatiekunde.

" 'Slechts' Atheneum"

Kan niet echt zeggen dat dat laag is.
I'M BACK!!!
DuistereBanaan

Bericht17 jun 2013, 13:12

DuistereBanaan schreef:
Duc schreef:In mijn familie zitten blijkbaar alleen maar baklappen. Ik ben tot nu toe de enige die gymnasium heeft gehaald. In één keer.

" 'Slechts' Atheneum"

Kan niet echt zeggen dat dat laag is.

Wel minder dan Gymnasium.
De Valk

Bericht17 jun 2013, 15:06

Gymnasium master race.
En morgen een herkansing van Nederlands doen om proberen een 7 komen te staan ervoor, ik moet dan een 6,3 halen. Goed mogelijk, want voor het oorspronkelijke examen had ik een 6,0, en dat examen was gay.
Thominator

Bericht17 jun 2013, 21:53

Ach, Gymnasium of Atheneum, jullie zijn allemaal nog lang geen Master of Science ;)
''Sufferin' succotash!'' - Sylvester James Pussycat Sr.
''Mijn vrouw dreigt weleens dat ze alles weg gaat gooien. Maar ze moet niet zeiken.'' - Squall
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Baron Bonk

Snel reageren

Verberg snel reageren
Vorige

Keer terug naar Slap Geouwehoer