Baron Bonk schreef:Een algemene vraag: ik had één van de andere users een PM gestuurd, maar dit berichtje staat nu in m'n Postvak Uit. Deze is denk ik pas verstuurd als hij bij verzonden berichten staat, maar hoe krijg ik het van Postvak Uit naar Verzonden berichten?
Baron Bonk schreef:Check, hij staat nu inderdaad wel bij verzonden. Op zich wel handig (als je het weet). Een soort "did you read me" functie
thebasetone schreef:Ik krijg weer een internal server error bij het beantwoorden van een pm:(
Boomstein schreef:thebasetone schreef:Ik krijg weer een internal server error bij het beantwoorden van een pm:(
Wederom:
Probeer het gebruik van dubbele aanhalingstekens te voorkomen!
De Valk schreef:Waarom als ik op laatst gelezen bericht klik, ga ik wel naar de juiste pagina, maar niet naar het laatste gelezen bericht?
Is best irritant.
Boomstein schreef:De Valk schreef:Waarom als ik op laatst gelezen bericht klik, ga ik wel naar de juiste pagina, maar niet naar het laatste gelezen bericht?
Is best irritant.
Dat ligt waarschijnlijk aan je browser, bij mij werkt het prima op vijf verschillende browsers. Het kan ook zijn dat de volledige pagina nog niet geladen is, pas als die helemaal gedownload is geeft 'ie de laatste post weer.
De Valk schreef:Boomstein schreef:De Valk schreef:Waarom als ik op laatst gelezen bericht klik, ga ik wel naar de juiste pagina, maar niet naar het laatste gelezen bericht?
Is best irritant.
Dat ligt waarschijnlijk aan je browser, bij mij werkt het prima op vijf verschillende browsers. Het kan ook zijn dat de volledige pagina nog niet geladen is, pas als die helemaal gedownload is geeft 'ie de laatste post weer.
Ja, dat zal het wel zijn. Want nu doe die het namelijk wel goed.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten