Hier kun je alles kwijt over je toestel, abonnement, provider, beklag, accessoires, etc.
Show je eigen apparaat, help elkaar met het maken van een keuze, alles wat ook maar mobiel gerelateerd is kan hier terecht!
Thominator schreef:Mijn ouders willen voor mij ook een smartphone aanschaffen als ik geslaagd ben (en dat hoor ik over enkele weken), maar ik heb er totaal geen verstand van. Volgens mij ligt hun budget een beetje tegen de €300, weet iemand wat je daarvoor kan krijgen en hoe het met abonnementen zit? Iemand tips?
Neyeox schreef:Ik heb nu een Galaxy Ace. Als ik slaag voor mijn examens mag ik van mijn vader een telefoon met abonnement uitzoeken. Ik zit nog te twijfelen tussen de S4 en de Note 2.
Thominator schreef:Mijn ouders willen voor mij ook een smartphone aanschaffen als ik geslaagd ben (en dat hoor ik over enkele weken), maar ik heb er totaal geen verstand van. Volgens mij ligt hun budget een beetje tegen de €300, weet iemand wat je daarvoor kan krijgen en hoe het met abonnementen zit? Iemand tips?
De Valk schreef:MajestueuzeEenhoorn schreef:Dat is niet slecht..! Wanneer en waar heb je die afgesloten?
Bij Telfort, ongeveer een half jaar geleden. Het is wel een sim only abonnement.
Keer terug naar Slap Geouwehoer
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 9 gasten