OMGWTFBBQ schreef:Aan allen wie nog op PU.nl komen:
Ik snap dat Johan Bloom een makkelijk doelwit is, maar zouden jullie hem vanaf nu met rust willen laten?
Ik heb even rondgekeken op zijn facebook en het lijkt er op dat hij geestelijk niet helemaal in orde is. Hij spreekt ook van een inrichting waar hij heen gaat.
Doornroosje schreef:Goedendag! Hoe gaat het met iedereen?
OMGWTFBBQ schreef:Aan allen wie nog op PU.nl komen:
Ik snap dat Johan Bloom een makkelijk doelwit is, maar zouden jullie hem vanaf nu met rust willen laten?
Ik heb even rondgekeken op zijn facebook en het lijkt er op dat hij geestelijk niet helemaal in orde is. Hij spreekt ook van een inrichting waar hij heen gaat.
Doornroosje schreef:Goedendag! Hoe gaat het met iedereen?
DarknessFood schreef:OMGWTFBBQ schreef:Aan allen wie nog op PU.nl komen:
In het kader van samenwerking, let er even op mensen. Echte autisten zijn niet tof om tegen te fucken, en moet je met rust laten (K).
De Valk schreef:DarknessFood schreef:OMGWTFBBQ schreef:Aan allen wie nog op PU.nl komen:
In het kader van samenwerking, let er even op mensen. Echte autisten zijn niet tof om tegen te fucken, en moet je met rust laten (K).
Echte autisten niet, maar halfjes wel.
Zyrill schreef:Lol, ik zag net dat er een nieuw lid genaamd Nummer 50 was maar die is nu verdwenen. Ban?
Keer terug naar Slap Geouwehoer
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten