The Vice schreef:Het is echt een ervaring. Ik wilde het noorderlicht al zien sinds ik een klein kind was. Ik moet er wel bij vermelden dat het op professionele foto's beter te zien is dan met het blote oog, maar dat maakt het niet minder indrukwekkend. Je gaat wel snappen dat mensen in een wereld zonder moderne wetenschap in goden gaan geloven.
Duc schreef:Ik hoorde ook dat IRL het veel witter is dan de groene gloed die je vaak op foto's ziet, klopt dat?
DarknessFood schreef:The Vice schreef:Het is echt een ervaring. Ik wilde het noorderlicht al zien sinds ik een klein kind was. Ik moet er wel bij vermelden dat het op professionele foto's beter te zien is dan met het blote oog, maar dat maakt het niet minder indrukwekkend. Je gaat wel snappen dat mensen in een wereld zonder moderne wetenschap in goden gaan geloven.
Damn, zo vet ja?
DarknessFood schreef:We gingen met bedrijf naar Disneyland Parijs. Dat an sich was al tering dik, alles werd betaald. Vervolgens in de avond in het hotel is het gruwelijk uit de hand gelopen en hebben we min of meer al het drank dat ze daar hadden opgezopen.
Keer terug naar Slap Geouwehoer
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast