In m'n hele leven heb ik nog nooit schaatsen gehad. Wel een keertje op de basisschool met de klas wezen schaatsen, maar toen kreeg ik geleende onderbinders wat helemaal kut werkte. Laatste weken last van m'n rug, dus leek me ook niet super strak om nu ineens te gaan leren schaatsen op van dat hobbelijs. Kon wel hier voor de deur. Hele sloot mooi dichtgevroren, dus de barones heeft wel twee dagen wat rondjes gemaakt.
''Sufferin' succotash!'' - Sylvester James Pussycat Sr. ''Mijn vrouw dreigt weleens dat ze alles weg gaat gooien. Maar ze moet niet zeiken.'' - Squall
Ja, de platinum jacht gaat wel aardig zo na 11,5 jaar Edoch, als ik Gran Turismo 5, 6 en Sport niet geplat had, had ik er inmiddels waarschijnlijk al twee keer zoveel.
''Sufferin' succotash!'' - Sylvester James Pussycat Sr. ''Mijn vrouw dreigt weleens dat ze alles weg gaat gooien. Maar ze moet niet zeiken.'' - Squall
Ja haha. Ik heb er ook wel een paar waar ik een klein beetje trots over voel Ik noem een GT5, GT Sport, Batman Arkham Asylum, Angry Birds Trilogy (op Vita), GTA IV, PlayStation VR Worlds en Portal 2.
Dat gaat tussen Gold Standard van Gran Turismo 5 - omdat je daarvoor de poepmoeilijke Vettel challenges moet halen - en Flawless Plumage uit Angry Birds Trilogy, waarvoor je alle levels uit de originele Angry Birds moet "eaglen". Het probleem daarmee is dat de port naar Vita super kut is gedaan en een paar levels fokking moeilijker zijn en 100% geluk zijn.