DarknessFood schreef:Over geluk gesproken, iemand herkend mijn naam in een chat van een streamer en zegt hoi. Het blijkt iemand te zijn die ik van vroeger ken en toen veel mee om ben gegaan. Na wat streams van mij gekeken te hebben vroeg die of ik vorige week een biertje wilde doen want hij was die dag met collega's in Den Bosch, prima want ik had die avond de kleine niet. Nou biertje gedaan en wat lachen. Toen de vraag of ik ook mee ging eten. Ze gingen naar mijn favoriete tent hier, dus sure! Toen zei die: oh ik heb nog wat voor je man. Hij heeft me een tasje en er zit een fucking Elgato HD60 S+ in met extra contverter voor scart naar hdmi (upscaler). Had hij gekocht maar wilt toch niet streamen dus mocht ik hem hebben. Binnenkort dus streamen van mijn Switch! Was een behoorlijke verassing kan ik je zeggen. Tevens die avond nog ruzie gehad met een random persoon wiens vriendin ik niet beledigd heb...
DarknessFood schreef:Herkenbaar, maar goed om te lezen dat het goed gaat daar! Tevens begint de hack die ik stream wel echt absurd moeilijk te worden, al schijnt dit het lastigste stuk te zijn. Almost there boys!
Duc schreef:DarknessFood schreef:Herkenbaar, maar goed om te lezen dat het goed gaat daar! Tevens begint de hack die ik stream wel echt absurd moeilijk te worden, al schijnt dit het lastigste stuk te zijn. Almost there boys!
Wat ik hier nou echt niet van begrijp is waarom je op een cirkelzaag kan bouncen.
Keer terug naar Slap Geouwehoer
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast