Duc schreef:Baron Bonk schreef:Als je de goede treft kan dat meevallen.
Ja, tref die maar.
En als dat gebeurt, word je in je hart geschopt.
DarknessFood schreef:De hele week gaar als de pest geweest, maar dan toch eindelijk deze sticky gemaakt.
Baron Bonk schreef:Duc schreef:Baron Bonk schreef:Als je de goede treft kan dat meevallen.
Ja, tref die maar.
En als dat gebeurt, word je in je hart geschopt.
Dan was het dus niet de goede... Klinkt een beetje als makkelijk lullen nu van mijn kant, maar als het écht is, dan voelt het ook anders.
Baron Bonk schreef:Gisteren een uurtje God of War gespeeld (eindelijk met drie weken vertraging). Moet nog even wennen aan de nieuwe stijl/gameplay.
h0bb1t schreef:DarknessFood schreef:De hele week gaar als de pest geweest, maar dan toch eindelijk deze sticky gemaakt.
Ik laat mijn mod functies weer eens links liggen.
h0bb1t schreef:De afgelopen 5 maanden zijn een paar jongens en ik bezig geweest met bedenken en het maken van een short film. Gister waren de eerste opnames en ze zijn erg nice (maar ik ben bevoorordeeld, dus dat scheelt).
Thominator schreef:Omg ik was gister ook op Forta! Alestorm was inderdaad weer een goed feestje
DarknessFood schreef:Dat laatste niet nee, maar wel fijn om te horen. Ik had gisteren zowaar een idee om toch een keer de Labbers reeks af te maken.
Keer terug naar Slap Geouwehoer
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten