BPSG #48 Ik wil posten verdomme...

Gooi hier alles in wat niet in andere fora thuishoort!

Bericht04 jan 2018, 18:03

^ dit. Ik vond vooral de scène op de zoutvlakte visueel heel sterk. Verhaal was ook gewoon prima, al werd het wel een beetje uitgerekt.
Ofzoiets.
Avatar gebruiker
Duc
 
Berichten: 2003
Geregistreerd: 26 apr 2013, 22:42
Woonplaats: Utreg

Bericht07 jan 2018, 21:04

Games Done Quick is weer begonnen!
You need a justification penis, up your ass...
Avatar gebruiker
DarknessFood
Beheerder
 
Berichten: 6976
Geregistreerd: 25 apr 2013, 21:49
Woonplaats: Den Bosch

Bericht13 jan 2018, 14:58

Oh ja, stiekem doe ik toch wel mee aan het NK Gewichtheffen. 17:00 voorstellen heren, kaarten nog te koop aan de deur voor €5 (alleen PIN) aan de 2e Daalsedijk 4bis te Utrecht.
''Sufferin' succotash!'' - Sylvester James Pussycat Sr.
''Mijn vrouw dreigt weleens dat ze alles weg gaat gooien. Maar ze moet niet zeiken.'' - Squall
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Avatar gebruiker
Baron Bonk
 
Berichten: 3243
Geregistreerd: 26 apr 2013, 13:48
Woonplaats: De eeuwige velden der Bonkige Baronnen

Bericht14 jan 2018, 10:19

Vierde geworden in de klasse 85-, zeer tevreden voor m’n eerste NK met een PR op de snatch en een PR op mijn wedstrijdtotaal.
''Sufferin' succotash!'' - Sylvester James Pussycat Sr.
''Mijn vrouw dreigt weleens dat ze alles weg gaat gooien. Maar ze moet niet zeiken.'' - Squall
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Avatar gebruiker
Baron Bonk
 
Berichten: 3243
Geregistreerd: 26 apr 2013, 13:48
Woonplaats: De eeuwige velden der Bonkige Baronnen

Bericht14 jan 2018, 13:47

Baron Bonk schreef:Vierde geworden in de klasse 85-, zeer tevreden voor m’n eerste NK met een PR op de snatch en een PR op mijn wedstrijdtotaal.

Netjes, gefeliciteerd bonkie! Hoeveel deden ermee dan in je klasse en wat zijn je pr's?
I'm on a ship. If you dont know. Well now you know.

Afbeelding
AfbeeldingAfbeelding
Avatar gebruiker
Sjenk
 
Berichten: 2012
Geregistreerd: 29 apr 2013, 14:40

Bericht14 jan 2018, 18:15

Kopie van het wedstrijdverslag op gezichtsboek:

Nu was mijn moment. Direct na als wedstrijdcoach gefungeerd te hebben bij Jennifer’s wedstrijd moest ik na even stoom afgeblazen te hebben direct door. Het was 16:40, om 17:00 werden de heren voorgesteld aan het publiek en ik zou vrij snel daarna mijn eerste beurt moeten tillen. Bij de weging was het ook nog even stress, want de weging voor de heren was tussen 15:00-16:00 uur, maar je moest op afroep naar boven. Aangezien we nog bezig waren met Jen’s wedstrijd liep ik dus het risico te moeten wegen terwijl we net in een heroïsche strijd verwikkeld zouden zijn. Gelukkig werd ik als eerste opgeroepen en woog ik netjes in m’n ingeschreven klasse.

Na Jen’s wedstrijd snel omkleden en nog vol met spanning van de intense wedstrijd die we net bij de dames doorstaan hadden ging ik aan het rekken en strekken. In de voorbespreking hadden we gezien dat een medaille wellicht mogelijk was. Van de zes andere atleten ingeschreven in de 85- waren er twee die normaal gesproken buiten bereik waren, drie die ik bij een goede wedstrijd moest kunnen hebben en eentje waarvan we geen voorgaande resultaten hadden. Voor de wedstrijd bleken er twee van de “kan ik hebben” overweight te zijn en opgeschoven naar de 94- klasse en de blinde vlek bleek mee te kunnen doen om de titel, dus een medaille was eigenlijk alleen haalbaar als iemand anders het compleet verklootte. Daarvoor moet je natuurlijk zelf wel op de juiste positie staan, dus ik moest in ieder geval die andere lifter gaan verslaan. Om 17:00 voorstellen met het luidste gejoel vanaf de eerste rij met de CrossFit Amersfoort/Olysociëteit De Clublozen crew.

Snel weer naar de intilruimte om nog wat beurtjes te maken en al snel met eigenlijk te weinig warm-up en voorbereiding op de dag zelf en de weken ervoor (in de kerstvakantie niet getraind en dinsdag tot en met donderdag zware benentraining als begin van een squat cycle, vlak daarvoor nog een wedstrjid gecoacht, maar dit keer in ieder geval wel genoeg eten bij me) moest ik gaan openen met 90 kg snatch. Aangezien ik in november al had laten zien met redelijk gemak 90 kg koud boven m’n hoofd te kunnen krijgen was dit een zekerheidje. Score op het bord en vanaf hier gaan bouwen. Volgens plan gingen we de tweede beurt voor 95 kg, maar door een gebrek aan lockout in de schouders raakt ik de halter kwijt. In eerste instantie zei ik tegen Jennifer, die dan weer mijn wedstrijdcoach was, doe maar over. Maar vanuit het publiek maakte Marcus duidelijk aan Jen dat daar geen sprake van kon zijn, er moest verhoogd worden en wel naar de geplande 98 kg voor de derde beurt. De pull was er sterk genoeg voor!

De directe concurrent had inmiddels 93 en 97 gesnatchd en om een voorsprong te houden moest deze snatch er dus in. De pull was weer top en dit keer was de lock bovenin ook goed. In m’n snatch wil ik ‘m altijd even goed stabiel voelen onderin voordat ik opsta, maar het publiek werd al helemaal gek toen ik onderin bleef zitten. Met inspanning en wat geschreeuw kwam ik echter soepel weer omhoog en daar hadden we dus mooi een PR (+3 kg) en een wedstrijd-PR (+4 kg) op de snatch.

Toen begon het lange wachten tot het stoten. Van De Laatste Kans had ik een aantal belangrijke lessen meegenomen, waaronder genoeg eten, maar ook genoeg rust. Dat eerste zat wel goed, maar dat laatste is lastig als je ’s middags eerst een dameswedstrijd moet coachen. Door omstandigheden had ik ook niet meer dan zes uur kunnen slapen, dus tijdens het wachten begon ik de vermoeidheid te voelen.

Volgens planning begon ik aan m’n warm-up voor de clean and jerk, maar tot onze verbazing moest ik veel eerder beginnen dan we dachten. Bij de eerste beurt met 105 kg werd ik al opgeroepen gereed te houden, dus nog even snel een beurtje met 100 en dan naar voren. De eerste beurt is eigenlijk altijd een zekerheidje en 110 zat er goed op. De jerk voelde in de warm-up al super solide en zo was die in de wedstrijd ook. Volgens plan door naar 115 kg. Na enig wachten weer er voor gaan. De clean was op zich goed, maar lag in de squat toch net te veel naar voren waardoor ik de halter verloor. Van de concurrentie wisten we dat die op DLK twee stootbeurten gemist had op nadrukken, dus er was nog niks echt verloren. Bovendien had ik nog een derde beurt. In de derde beurt nog een keer 115 kg, verhogen had hier geen zin en was nergens voor nodig. Deze raakte ik in de pull echter compleet verkeerd, met laten we zeggen beperkte fysieke schade op een verkeerde plek. De beurt gemist en 110 kg bleef staan. De concurrentie miste echter zijn derde beurt ook en bleef dus ook steken op 110 clean and jerk, maar omdat deze z’n derde snatch had gemist had ik daar een kilo voorsprong. De vierde plek was dus veilig. Omdat er door de top drie verder geen fouten meer gemaakt werden bleef het bij een mooie vierde plek op mijn eerste NK.

Uiteindelijk neem ik ook nog een PR op de snatch mee en ook een PR van +4 kg op mijn wedstrijdtotaal (208 kg). We gaan weer keihard trainen dit jaar om volgend jaar met zekerheid te kunnen kwalificeren én voor een verbetering van eindpositie te kunnen gaan.
''Sufferin' succotash!'' - Sylvester James Pussycat Sr.
''Mijn vrouw dreigt weleens dat ze alles weg gaat gooien. Maar ze moet niet zeiken.'' - Squall
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Avatar gebruiker
Baron Bonk
 
Berichten: 3243
Geregistreerd: 26 apr 2013, 13:48
Woonplaats: De eeuwige velden der Bonkige Baronnen

Bericht14 jan 2018, 19:01

Nice! Gefeliciteerd Bonk!
You need a justification penis, up your ass...
Avatar gebruiker
DarknessFood
Beheerder
 
Berichten: 6976
Geregistreerd: 25 apr 2013, 21:49
Woonplaats: Den Bosch

Bericht14 jan 2018, 22:24

Afbeelding
I'm on a ship. If you dont know. Well now you know.

Afbeelding
AfbeeldingAfbeelding
Avatar gebruiker
Sjenk
 
Berichten: 2012
Geregistreerd: 29 apr 2013, 14:40

Bericht14 jan 2018, 22:30

Sjenk schreef:Afbeelding


:mrgreen:
''Sufferin' succotash!'' - Sylvester James Pussycat Sr.
''Mijn vrouw dreigt weleens dat ze alles weg gaat gooien. Maar ze moet niet zeiken.'' - Squall
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Avatar gebruiker
Baron Bonk
 
Berichten: 3243
Geregistreerd: 26 apr 2013, 13:48
Woonplaats: De eeuwige velden der Bonkige Baronnen

Bericht15 jan 2018, 11:03

Sjenk schreef:Afbeelding
PU-Forum en Ronde Tafel veteraan.
Afbeelding
Avatar gebruiker
h0bb1t
Moderator
 
Berichten: 791
Geregistreerd: 26 apr 2013, 15:01
Woonplaats: Limburg, Nederland, Europa, De Aarde, Sol, De Melkweg, Het Universum.

Bericht15 jan 2018, 21:39

Dank mannen. Vanavond weer aan de bak gegaan met m’n squat cycle. Beter worden gaat niet vanzelf.
''Sufferin' succotash!'' - Sylvester James Pussycat Sr.
''Mijn vrouw dreigt weleens dat ze alles weg gaat gooien. Maar ze moet niet zeiken.'' - Squall
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Avatar gebruiker
Baron Bonk
 
Berichten: 3243
Geregistreerd: 26 apr 2013, 13:48
Woonplaats: De eeuwige velden der Bonkige Baronnen

Bericht16 jan 2018, 13:45

Verandering begint bij jezelf enzo.

Overigens wou ik dit filmpje even delen want ik zag dit in de bioscoop voor Thor: Ragnarok, en ik ging stuk.
https://vimeo.com/250087509
PU-Forum en Ronde Tafel veteraan.
Afbeelding
Avatar gebruiker
h0bb1t
Moderator
 
Berichten: 791
Geregistreerd: 26 apr 2013, 15:01
Woonplaats: Limburg, Nederland, Europa, De Aarde, Sol, De Melkweg, Het Universum.

Bericht16 jan 2018, 21:33

Geniaal :’)

Ik keek het trouwens met m’n bril op het puntje van m’n neus, want zo iemand ben ik inmiddels.
''Sufferin' succotash!'' - Sylvester James Pussycat Sr.
''Mijn vrouw dreigt weleens dat ze alles weg gaat gooien. Maar ze moet niet zeiken.'' - Squall
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Avatar gebruiker
Baron Bonk
 
Berichten: 3243
Geregistreerd: 26 apr 2013, 13:48
Woonplaats: De eeuwige velden der Bonkige Baronnen

Bericht17 jan 2018, 20:36

Dat doe ik dan weer niet. Wel rustiger sinds ik een brilleke heb.
You need a justification penis, up your ass...
Avatar gebruiker
DarknessFood
Beheerder
 
Berichten: 6976
Geregistreerd: 25 apr 2013, 21:49
Woonplaats: Den Bosch

Bericht17 jan 2018, 22:34

Ik heb nogal een flinke min, dus met bril op zou ik m’n telefoon op armlengte moeten houden, maar dan is alles weer te klein. Dus dan de bril maar af of er overheen kijken als ik iets moet lezen.
''Sufferin' succotash!'' - Sylvester James Pussycat Sr.
''Mijn vrouw dreigt weleens dat ze alles weg gaat gooien. Maar ze moet niet zeiken.'' - Squall
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Avatar gebruiker
Baron Bonk
 
Berichten: 3243
Geregistreerd: 26 apr 2013, 13:48
Woonplaats: De eeuwige velden der Bonkige Baronnen

Bericht18 jan 2018, 15:20

De Baron doet zijn naam ten ere.
Avatar gebruiker
Wallie
 
Berichten: 2834
Geregistreerd: 26 apr 2013, 15:17
Woonplaats: Jouw kledijkast

Bericht19 jan 2018, 09:45

Baron Bonk schreef:Ik heb nogal een flinke min, dus met bril op zou ik m’n telefoon op armlengte moeten houden, maar dan is alles weer te klein. Dus dan de bril maar af of er overheen kijken als ik iets moet lezen.


Opa Bonk!
You need a justification penis, up your ass...
Avatar gebruiker
DarknessFood
Beheerder
 
Berichten: 6976
Geregistreerd: 25 apr 2013, 21:49
Woonplaats: Den Bosch

Bericht19 jan 2018, 10:58

:(
''Sufferin' succotash!'' - Sylvester James Pussycat Sr.
''Mijn vrouw dreigt weleens dat ze alles weg gaat gooien. Maar ze moet niet zeiken.'' - Squall
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Avatar gebruiker
Baron Bonk
 
Berichten: 3243
Geregistreerd: 26 apr 2013, 13:48
Woonplaats: De eeuwige velden der Bonkige Baronnen

Bericht21 jan 2018, 19:28

Ik ken het gevoel hoor. Voel me soms ook 80.
You need a justification penis, up your ass...
Avatar gebruiker
DarknessFood
Beheerder
 
Berichten: 6976
Geregistreerd: 25 apr 2013, 21:49
Woonplaats: Den Bosch

Bericht22 jan 2018, 16:03

Ben je dat ook niet stiekem?

Overigens, hoi. Schurft is een shitstorm. Heb het van huisgenoten gekreegt, superjeej!
Ofzoiets.
Avatar gebruiker
Duc
 
Berichten: 2003
Geregistreerd: 26 apr 2013, 22:42
Woonplaats: Utreg

Bericht22 jan 2018, 21:38

Heul stiekem. Echter niet zo stiekem als die schurft van je :D
You need a justification penis, up your ass...
Avatar gebruiker
DarknessFood
Beheerder
 
Berichten: 6976
Geregistreerd: 25 apr 2013, 21:49
Woonplaats: Den Bosch

Bericht23 jan 2018, 20:28

Wat een schurfthuisgenoot dan!
''Sufferin' succotash!'' - Sylvester James Pussycat Sr.
''Mijn vrouw dreigt weleens dat ze alles weg gaat gooien. Maar ze moet niet zeiken.'' - Squall
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Avatar gebruiker
Baron Bonk
 
Berichten: 3243
Geregistreerd: 26 apr 2013, 13:48
Woonplaats: De eeuwige velden der Bonkige Baronnen

Bericht25 jan 2018, 21:44

Vandaag was een rommelige dag die nu bijna klaar is.
You need a justification penis, up your ass...
Avatar gebruiker
DarknessFood
Beheerder
 
Berichten: 6976
Geregistreerd: 25 apr 2013, 21:49
Woonplaats: Den Bosch

Bericht27 jan 2018, 13:39

Duc schreef:Ben je dat ook niet stiekem?

Overigens, hoi. Schurft is een shitstorm. Heb het van huisgenoten gekreegt, superjeej!

Hoe ranzig moeten die huisgenoten van je wel niet leven dat je schurft krijgt..
I'm on a ship. If you dont know. Well now you know.

Afbeelding
AfbeeldingAfbeelding
Avatar gebruiker
Sjenk
 
Berichten: 2012
Geregistreerd: 29 apr 2013, 14:40

Bericht27 jan 2018, 15:23

Het smerigste studentenhuis van Nederland, dat weet je toch jonguh!
''Sufferin' succotash!'' - Sylvester James Pussycat Sr.
''Mijn vrouw dreigt weleens dat ze alles weg gaat gooien. Maar ze moet niet zeiken.'' - Squall
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Avatar gebruiker
Baron Bonk
 
Berichten: 3243
Geregistreerd: 26 apr 2013, 13:48
Woonplaats: De eeuwige velden der Bonkige Baronnen

Snel reageren

   
Verberg snel reageren
VorigeVolgende

Keer terug naar Slap Geouwehoer

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 17 gasten

cron