Jas schreef:Hoi!
DarknessFood schreef:Jas schreef:Hoi!
Hoi!
Edit: Is het zo treurig qua regels dat je van ellende hier een account hebt aangemaakt? Zit net dat topic van aangescherpte regels te lezen. Man man man...
Sjenk schreef:DarknessFood schreef:Jas schreef:Hoi!
Hoi!
Edit: Is het zo treurig qua regels dat je van ellende hier een account hebt aangemaakt? Zit net dat topic van aangescherpte regels te lezen. Man man man...
Wat zijn de nieuwe regels? Geen zin om te kijken. Also hoi! Ik leef ook nog steeds. Fijn om te lezen dat het jullie het leven er ook goed voor staat!
DarknessFood schreef:Jas schreef:Hoi!
Hoi!
h0bb1t schreef:Over steken gesproken, fijna halloween allemaal, want dat is nu helemaal hip in nederland.
Jas schreef:DarknessFood schreef:Jas schreef:Hoi!
Hoi!
Ik was eigenlijk voornamelijk benieuwd welke gezichten hier nog rondhingen.
Overigens is het aangescherpte regels en dergelijke meer een poging om het gescheld en dergelijke wat terug te dringen, wellicht niet helemaal goed overgekomen dan. Maar komt vast allemaal goed nu ik mod ben!
h0bb1t schreef:Hey, niet zulke steken onder water naar mij gooien pls, thx.
Baron Bonk schreef:Jij bent opgegroeid tot een glorieuze Bruine Poepert die zich niet gek laat maken door de maatschappij of na één 18-urige werkweek met een burn-out thuis zit voor drie jaar want moeilijk moeilijk zo zwaar!
Keer terug naar Slap Geouwehoer
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten