Sjenk schreef:69 is de nieuwe 27.
h0bb1t schreef:Als iemand die voor een film uit 2008 echt elk fucking hoekje van het internet afpluisde voor ook maar het minste aan informatie over de film, en zelfs (door de studio gecreeërde) myspace accounts van de personages helemaal door las,
...Ben ik erg aangenaam verrast door Ten Cloverfield Lane.
MajestueuzeEenhoorn schreef:h0bb1t schreef:Als iemand die voor een film uit 2008 echt elk fucking hoekje van het internet afpluisde voor ook maar het minste aan informatie over de film, en zelfs (door de studio gecreeërde) myspace accounts van de personages helemaal door las,
Wacht, een film die tot 'ie bijna klaar was 100% onder de radar bleef? Da's best knap.
Daarnaast, ik heb gister voor 't eerst in m'n leven gesnowboard (in Bottrop), en ik heb overal spierpijn. Tevens blijkt je pols geen goed opvangkussen. Au.
MajestueuzeEenhoorn schreef:h0bb1t schreef:Als iemand die voor een film uit 2008 echt elk fucking hoekje van het internet afpluisde voor ook maar het minste aan informatie over de film, en zelfs (door de studio gecreeërde) myspace accounts van de personages helemaal door las,
Wacht, een film die tot 'ie bijna klaar was 100% onder de radar bleef? Da's best knap.
Baron Bonk schreef:Vervelend dagje weer. Sauna in, sauna uit. Bubbelbad, jacuzzi, stoombad. Zucht... En dan nog 25 minuten ontspanningsmassage ook.
MajestueuzeEenhoorn schreef:Baron Bonk schreef:Vervelend dagje weer. Sauna in, sauna uit. Bubbelbad, jacuzzi, stoombad. Zucht... En dan nog 25 minuten ontspanningsmassage ook.
Ach man, het leven zou zoveel beter zijn zonder die kutdingen.
Baron Bonk schreef:MajestueuzeEenhoorn schreef:Baron Bonk schreef:Vervelend dagje weer. Sauna in, sauna uit. Bubbelbad, jacuzzi, stoombad. Zucht... En dan nog 25 minuten ontspanningsmassage ook.
Ach man, het leven zou zoveel beter zijn zonder die kutdingen.
Ja. Fucking ellendig dan ook dat ik net voor over vijf weken gereserveerd heb met dit keer 50 minuten massage zodat de voorkant ook gedaan wordt. Kutzooi!
Keer terug naar Slap Geouwehoer
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast