Baron Bonk schreef:Ok, update. Rationeel gezien heb ik echt het meest idiote idee ooit gevat, maar ik weet gewoon van mezelf dat ik heel veel mentale energie ga verbranden als ik dit niet in no-time sorted ga krijgen en daarvoor moet ik 1. alle gevoelens en andere dingen die ik had willen delen of willen vertellen alsnog delen (hoe ongepast dat nu ook nog mag lijken), omdat dit anders op de achtergrond in het systeem blijft draaien en dat a) een bestendige vriendschap belemmert en b) mij in de weg zou gaan zitten mocht ik iemand anders tegenkomen die m'n hartje sneller laat kloppen en 2. met iemand praten over al m'n gevoelens en emoties die hierbij komen kijken. Nou zijn er maar een paar mensen met wie ik me comfortabel genoeg voel om dat soort dingen inhoudelijk te bespreken en zij hoort daarbij. Hoe vreemd en awkward het ook kan gaan zijn, is het ergens wel ideaal gelijk vanuit eerste lijn de "andere kant" te kunnen horen ipv zelf te gaan invullen. Gelukkig staat zij hier ook open voor, dus ik ga maandagavond bij haar eten. Dat wordt ongetwijfeld een vreemd avondje, maar biedt wel de opstap om snel en op een goede manier weer door te kunnen zonder er onnodig in te blijven hangen. Zeker ook omdat we elkaar vaak tegen gaan komen.
Keer terug naar Slap Geouwehoer
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten