Thominator schreef:Winds of Change en Innuendo in je vrije keuzes? Die staan toch al gewoon in de lijst?
En hier is mijn lijst:
http://stemmen.top2000.nl/mijnlijst.htm ... &view=list" target="_blank
Sjenk schreef:Thominator schreef:Winds of Change en Innuendo in je vrije keuzes? Die staan toch al gewoon in de lijst?
En hier is mijn lijst:
http://stemmen.top2000.nl/mijnlijst.htm ... &view=list" target="_blank" target="_blank
Was geen plek meer dus, dan maar vrije keuze
Thominator schreef:Sjenk schreef:Thominator schreef:Winds of Change en Innuendo in je vrije keuzes? Die staan toch al gewoon in de lijst?
En hier is mijn lijst:
http://stemmen.top2000.nl/mijnlijst.htm ... &view=list" target="_blank" target="_blank" target="_blank
Was geen plek meer dus, dan maar vrije keuze
Ik denk niet dat dat zo werkt he kerel
Thominator schreef:Nou Sjenkie, er is een reden waarom je 15 keuzes uit de lijst mag doen, en niet meer. En vrije keuzes zijn er om liedjes die er nog niet in staan in te krijgen.
En joh Eenhoorn, laat ons lekker. Ik vind het aan de ene kant wel geinig, aan de andere kant heeft het genoeg culturele waarde dat ik het niet eens zo'n gek beeld zou vinden als het erin komt. Maar voornamelijk gewoon omdat het kan. En destijds met Slayer was er ook een georganiseerde actie, en die kwam er wel gewoon in, dus de kans is er op zich wel. En betreft de Top 2000 an sich, het is gewoon leuk om elk jaar een lijstje samen te stellen, die van anderen te bekijken, en dan later zien waar de liedjes uit je lijst terecht zijn gekomen. Plus, lekker veel dagen een leuke en interessante rits aan muziek op de radio! Ik vind het allemaal dikke prima.
Thominator schreef:Nou Sjenkie, er is een reden waarom je 15 keuzes uit de lijst mag doen, en niet meer. En vrije keuzes zijn er om liedjes die er nog niet in staan in te krijgen.
En joh Eenhoorn, laat ons lekker. Ik vind het aan de ene kant wel geinig, aan de andere kant heeft het genoeg culturele waarde dat ik het niet eens zo'n gek beeld zou vinden als het erin komt. Maar voornamelijk gewoon omdat het kan. En destijds met Slayer was er ook een georganiseerde actie, en die kwam er wel gewoon in, dus de kans is er op zich wel. En betreft de Top 2000 an sich, het is gewoon leuk om elk jaar een lijstje samen te stellen, die van anderen te bekijken, en dan later zien waar de liedjes uit je lijst terecht zijn gekomen. Plus, lekker veel dagen een leuke en interessante rits aan muziek op de radio! Ik vind het allemaal dikke prima.
Baron Bonk schreef:Die snap ik niet helemaal. All die muziek heeft toch copyright?
Keer terug naar Slap Geouwehoer
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten