Duc schreef:Is het zo erg dan?
DarknessFood schreef:Tot nu toe best oké om mee te werken. Geen gezeik gehad. Wel even wennen aan sommige dingen.
DarknessFood schreef:Qua dual booten kan ik bevestigen dat dat wel kan. Bij mij vraagt die nog steeds welk OS ik wil opstarten. En natuurlijk doen ze die shit promoten. Je moet wel ff die privacy crap uitzetten.
Gaan ook verhalen over dat alles geregistreerd zou worden, maar dat was enkel in de test versie zo.
Wallie schreef:DarknessFood schreef:Qua dual booten kan ik bevestigen dat dat wel kan. Bij mij vraagt die nog steeds welk OS ik wil opstarten. En natuurlijk doen ze die shit promoten. Je moet wel ff die privacy crap uitzetten.
Gaan ook verhalen over dat alles geregistreerd zou worden, maar dat was enkel in de test versie zo.
Ik doelde op Dualbooten met een OS die niet van Microsoft is
En, Windows 10 zet jouw uitgezette shit na een tijdje weer aan. Overigens houden ze ook alles bij, niet alleen met de test versie.
Op PU ookal gespammed, maar toe:
https://www.microsoft.com/en-us/privacystatement/default.aspx
Ik heb het volledig gehad met MS. Eerst volhouden dat privacy heul belangrijk is en liegen dat alleen de test versie shit behoudt, nee dank je.
Sjenk schreef:Tja echt gratis bestaat nou eenmaal niet in wereld van software.
DarknessFood schreef:Sjenk schreef:Tja echt gratis bestaat nou eenmaal niet in wereld van software.
Ja en nee .
Sjenk schreef:Tja echt gratis bestaat nou eenmaal niet in wereld van software.
DarknessFood schreef:Zou je wel moeten doen. Licht achter je tv is rustiger voor de oogjes.
Keer terug naar Slap Geouwehoer
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast