DuistereBanaan schreef:Ehm, hoi. Ik ben er weer...
Gefeliciteerd Christiaan
Storytime:
Ik ben dus heel lang weggeweest, dit kwam voornamelijk nog steeds vanwege de vriendin. Maar eigenlijk ook omdat ik bruinepoep een beetje was vergeten... Ik heb geen idee of jullie me enigszins nog kennen maar ik kan wel zeggen dat ik nu best anders in de omgang ben, maar heus niet minder idioot (op de leuke manier). Anyway ik wil weer actief worden hier, mocht dat niet lukken dan spijt me dat zeer. Ik heb jullie in het verleden al vaker (tijdelijk) verlaten en ik weet niet of het deze keer anders is. Ik vind jullie nog steeds belangrijk in mijn leven eerlijk gezegd en ik miste jullie (nee ik ben ondertussen niet Biseksueel geworden).
/Storytime
Hoe gaat het hier dan? Zijn er nog belangrijke/opvallende gebeurtenissen gebeurd sinds oktober 2014?
Momenteel ben ik btw in lichte rauw om het reeds overlijden van Saturo Iwata. CEO van Nintendo en game industrie legende. En ik zit ook in de hype rondom Fallout 4.
Welkom terug! Weinig gemist hier, is een beetje rustig geweest. Voor de rest ben ik inmiddels een getrouwd man (nog steeds homo als de pest voor jullie), en ga ik binnenkort weer een keertje een filmpje draaien met Coen. Iets wat zeer lang geleden is (op wat Let's Plays na), en het past in de lijn der geschiedenis!
Goed om te lezen dat het voor de rest goed met je gaat man!