Ik ben het enige lid dat online is en dat maakt me verdrietig...
Aan de andere kant, goeiemorgen drolletjes!
BolhoedBaard schreef:Morgen heren. Mijn voorspelling is gelukkig niet uitgekomen. Heb niet zo veel last van het avondje dan verwacht.
Dus, enige plannen?
MajestueuzeEenhoorn schreef:BolhoedBaard schreef:Morgen heren. Mijn voorspelling is gelukkig niet uitgekomen. Heb niet zo veel last van het avondje dan verwacht.
Dus, enige plannen?
Ja! Ik heb net Irish Coffee op dus straks ga ik een CAKE bakken en BioShock Infinite spelen.
MajestueuzeEenhoorn schreef:Hou je van 'triple choc'?
MajestueuzeEenhoorn schreef:Hmm. In tegenstelling tot wat ik hierboven veins heb ik nog nooit zoiets gebruikt en ben ik het de komende twee à drie jaar niet van plan.
Maar tegen die tijd vraag ik jullie wel om advies <3
Baron Bonk schreef:MajestueuzeEenhoorn schreef:Hmm. In tegenstelling tot wat ik hierboven veins heb ik nog nooit zoiets gebruikt en ben ik het de komende twee à drie jaar niet van plan.
Maar tegen die tijd vraag ik jullie wel om advies <3
Wat? LSD of drugs in het algemeen? Ik ben ook geen expert. Hoogstens wat weed gerookt en dat doe ik al liever niet meer vanwege m'n bronchitis en de resulterende setback in conditie tijdens de training.
Baron Bonk schreef:DarknessFood schreef:Jongeman schreef:Hallo daar, wat een mooi forum!
Hai!
Hebben we de eer met een bekende?
Keer terug naar Slap Geouwehoer
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 19 gasten