Baron Bonk schreef:Squall, oude sjacheraar.
En ja Vice, ik snap het zelf ook niet, maar helaas heeft alcohol wel eens die uitwerking op me... Gelukkig drink ik meestal niet zo verschrikkelijk veel of ben ik wel gewoon lief als ik gedronken heb.
Iets anders. Werk moet toch lonen? Waarom rolt er dan uit mijn belastingaangifte dat ik €35 moet betalen? Als het minder dan €45 is hoef je het weliswaar niet daadwerkelijk te betalen, maar toch...
DarknessFood schreef:Baron Bonk schreef:Squall, oude sjacheraar.
En ja Vice, ik snap het zelf ook niet, maar helaas heeft alcohol wel eens die uitwerking op me... Gelukkig drink ik meestal niet zo verschrikkelijk veel of ben ik wel gewoon lief als ik gedronken heb.
Iets anders. Werk moet toch lonen? Waarom rolt er dan uit mijn belastingaangifte dat ik €35 moet betalen? Als het minder dan €45 is hoef je het weliswaar niet daadwerkelijk te betalen, maar toch...
Gaat ook nergens over. Heb al jaren dat ik geen cent terug krijg. Best grappig, gezien je teringveel belasting betaald.
Ben bezig om een filmpje eruit te gooien vandaag. Als je het ziet, sorry alvast...
Baron Bonk schreef:Ik vond de bewijsstukken bij wiskunde B2 altijd kut. Soms was het antwoord zo vergezocht dat het helemaal niet met logisch beredeneren te bedenken was en soms was het voor mijn gevoel helemaal geen bewijs, maar gewoon een cirkelredenatie.
MichaDutch schreef:Baron Bonk schreef:Ik vond de bewijsstukken bij wiskunde B2 altijd kut. Soms was het antwoord zo vergezocht dat het helemaal niet met logisch beredeneren te bedenken was en soms was het voor mijn gevoel helemaal geen bewijs, maar gewoon een cirkelredenatie.
Bewijzen is ook een ruk hoofdstuk.
Baron Bonk schreef:Vanavond een etentje gehad in The Sparkling in Utrecht ter ere van het afscheid van twee collega's bij m'n nieuwe werk waar ik woensdag pas ga beginnen :')
Eten was buitengewoon smaakvol. Jammer alleen dat de porties omgekeerd evenredig aan de grootte van de smaakexplosie zijn.
Keer terug naar Slap Geouwehoer
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten