BolhoedBaard schreef:Ik zou het nog geen week uithouden, ik hou van drukte om me heen.
Gekke jongen.
DarknessFood schreef:Daar is toontjebassie weer! Sinds gisteravond doet mijn telefoon kut. Eerst de hele tijd meldingen van Bluetooth. Vervolgens opnieuw instellen, en het ding wilt niks uit de Playstore installeren, en valt randomass uit.
Sjenk schreef:Samsung? 1 a 2 jaar oud?
thebasetone schreef:ja maar lanceer jij t nieuwe forum maar ff, luie homo
MajestueuzeEenhoorn schreef:DarknessFood schreef:Daar is toontjebassie weer! Sinds gisteravond doet mijn telefoon kut. Eerst de hele tijd meldingen van Bluetooth. Vervolgens opnieuw instellen, en het ding wilt niks uit de Playstore installeren, en valt randomass uit.
Da's... onhandig.
Ik heb juist net een nieuwe besteld, HTC One M8 vriendjes!
MichaDutch schreef:Dronk laatst voor het eerst Jägermeister, een dik bodempje. Vond het enorm meevallen eigenlijk. Was een beetje warm maar meer niet.
Baron Bonk schreef:MichaDutch schreef:Dronk laatst voor het eerst Jägermeister, een dik bodempje. Vond het enorm meevallen eigenlijk. Was een beetje warm maar meer niet.
Pas maar op. Ik heb eens een halve fles in shotjes achterover gejaagd in korte tijd en het had m'n dood kunnen zijn. Ik ging namelijk later op de avond ruzie zoeken in een bikers/Hell's Angels café waar ik alleen naar binnen was gegaan om te pissen.
The Vice schreef:Ik snap echt niet waarom mensen ruzie gaan zoeken wanneer ze dronken zijn.
The Vice schreef:Fuck. Mijn rug. Dit hoort niet te gebeuren op mijn leeftijd.
Sjenk schreef:The Vice schreef:Ik snap echt niet waarom mensen ruzie gaan zoeken wanneer ze dronken zijn.
Sommige mensen worden aggresief als ze dronken zijn. En dan heb je mensen zoals ik die knetter beleefd worden en dus zo ongeveer heletijd verontschuldigen dat ze dronken zijn
Neyeox schreef:Vandaag werd ik gebeld door vodafone over een over andere shit en dan hangen ze ineens op. Ok zal wel...
Squalldiarreeaanval schreef:Neyeox schreef:Vandaag werd ik gebeld door vodafone over een over andere shit en dan hangen ze ineens op. Ok zal wel...
Belde een aantal dagen geleden T-Mobile waarom mijn internet zo snel door zijn MB heen is. Zegt dat wijf dat eerst mijn nieuwe telefoon bezorgd moet zijn om mijn nieuwe abbo in te laten gaan, want die heeft u toch nog niet gehad meneer? Ik: Jaa eeh neeeeeej nee inderdaad die heb ik nog niet gehad! Wanneer komt dat ding eindelijk eens binnen?!? (Ik had in januari een nieuwe Samsung S5 binnen gehad)
Ja meneer dat gaan we meteen regelen! Wat vervelend voor u!
Iemand een S5 kopen binnenkort?
Keer terug naar Slap Geouwehoer
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten