Haha wat een moraal ridder. Die wilt zeker zijn plassertje in der meppen.
En goeie morgen, valt er hier nog wat aan te randen of wat?
Neyeox schreef:Maar wij zijn dus eigenlijk je tweede keus Squall?
Sjenk schreef:DarknessFood schreef:Eerst een permban!
Betekend dat onze gitaarheldnul de enige cool boi van dit forum is?
3NCrypt3D schreef:Sjenk schreef:DarknessFood schreef:Eerst een permban!
Betekend dat onze gitaarheldnul de enige cool boi van dit forum is?
Godverdomme Sjenk ik haat je
Squalldiarreeaanval schreef:Neyeox schreef:Maar wij zijn dus eigenlijk je tweede keus Squall?
haha welnee, ik vind het bij jullie eigenlijk veel gezelliger, maar ik vind dit forum qua stijl niet zo aantrekkelijk...sorry DF!
Maar zal hier eigenlijk ook gewoon elke dag op moeten zitten.
Neyeox schreef:The Vice schreef:Je bent zelf niet zo aantrekkelijk.
Dit.
Baron Bonk schreef:Jongens, bekijk het positief: we hebben Squall nu drie weken voor onszelf. Dus pas maar op Squall, straks randen we je nog aan -dit is verwijderd DarknessFood !
Overigens was ik gisteren bijna dood. Ok, dat niet helemaal, maar vooruit, ik had toch in een ambulance terecht kunnen komen dankzij een automobilist die even over het hoofd zag dat ik aan kwam rijden op de motor toen hij een provinciale weg op wilde rijden (en ik reed niet eens te hard). Gelukkig had hij zelf tijdig zijn stommiteit door, dus kon ik er nog voorlangs, maar hij zag al aardig bleek.
DarknessFood schreef:Met een beetje geluk staat de LP vandaag al online! Welke game zal het zijn? Door wie aangevraagd? OH DE CLIFFHANGER!!!
Edit: aan het uploaden!
The Vice schreef:Je bent zelf niet zo aantrekkelijk.
Sjenk schreef:DarknessFood schreef:Met een beetje geluk staat de LP vandaag al online! Welke game zal het zijn? Door wie aangevraagd? OH DE CLIFFHANGER!!!
Surgeon Simulator (PC)
Spoiler!
DarknessFood schreef:Sjenk schreef:DarknessFood schreef:Met een beetje geluk staat de LP vandaag al online! Welke game zal het zijn? Door wie aangevraagd? OH DE CLIFFHANGER!!!
Surgeon Simulator (PC)
Nope!
Spoiler!
Keer terug naar Slap Geouwehoer
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast