De moeilijkste stand van Rogue Legacy (tot nu toe dan) new game +2. Inmiddels zit ik al op het niveau dat ik een enorm gedeelte van het kasteel kan clearen. Elke keer wordt ik echter beter en beter.
Traditiegetrouw speel ik de laatste weken van het jaar weer eens wat oudere games die stof staan te vangen in mijn kast. Na een Assassin's Creed marathon van een maand, ben ik weer eens begonnen aan L.A. Noire...
Heroes of Might and Magic 6 weer eens van stal getrokken. Was in het begin best een tegenvaller, maar een sloot patches heeft dat meer dan goed gemaakt. Performance is er superveel op vooruit gegaan, en dus kan ik eindelijk genieten van een "nieuw" deel in de serie!
Voor als je te arm bent voor een 3DS met pokémon of als je gewoon lekker straks achter elkaar constant battles wilt spelen tegen andere mensen (of allebei). Een heel goed alternatief voor de 'echte' Pokémon games omdat je bij de 'echte' games best wel ff moet wachten voordat de match begint. Bij showdown klik je op play (mits je een team hebt samengesteld met de goedwerkende teambuilder) en poef je speelt. je kunt zelfs meerdere battles tegelijk spelen.