Baron Bonk schreef:Kan trouwens een mod die h0bb1t niet even wijzen op het filmpjestopic? Een beetje het BPSG vervuilen...
MajestueuzeEenhoorn schreef:MichaDutch schreef:Laatst beseft dat het leven ook heel tof kan zijn.
Wezen eten, bowlen, joyriden, zwemmen, asociaal gedragen, tyfusharde muziek luisteren en veel gelachen. In een week.
Noice.
En dat zónder van Bruine Poep weg te gaan.
... te vroeg?
MichaDutch schreef:MajestueuzeEenhoorn schreef:MichaDutch schreef:Laatst beseft dat het leven ook heel tof kan zijn.
Wezen eten, bowlen, joyriden, zwemmen, asociaal gedragen, tyfusharde muziek luisteren en veel gelachen. In een week.
Noice.
En dat zónder van Bruine Poep weg te gaan.
... te vroeg?
Veels te vroeg.
Neyeox schreef:Afgelopen donderdag met een chick geregeld die in mijn lip heeft gebeten. En ik heb nu nog steeds last van mn lip. Kuthoer.
BolhoedBaard schreef:Vandaag aan de telefoon gehangen om alles te regelen qua verzekeringen voor mijn nieuwe auto. Viel toch best mee.
Sjenk schreef:BolhoedBaard schreef:Vandaag aan de telefoon gehangen om alles te regelen qua verzekeringen voor mijn nieuwe auto. Viel toch best mee.
Sinds de moderne telefoon niet over een snoer beschikt. Vraag ik mij af hoe je aan de telefoon hebt kunnen hangen.
Keer terug naar Slap Geouwehoer
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten