Ik ga morgen hard.
Dik orkest/koorweekend, eerst twaalf uur repeteren en dan uit! Zin in.
Sjenk schreef:MichaDutch schreef:Oh wauw, op de officiële Logitech website is dat ding ook €40. Met iDeal betalen. Gratis verzending. Ik ga dat ding bestellen.
Speel je mmo's? Want ik meende eerst ook al die knopjes nodig te hebben, maar heb nu een ding met 4 extra knoppen aan de zijkant en is al meer dan genoeg imo
MichaDutch schreef:Hele dag geen zak gedaan, morgen mijn pa jarig (hoera) en nog een beetje nuttig moeten doen ook.
Wat is het toch fijn om een weekend zonder profielwerkstuk te hebben. Man, wat ben ik blij dat ik daar vanaf ben.
Sjenk schreef:4 dagen lang alleen maar zatte mensen bij elkaar is nooit wat goeds van gekomen.
Baron Bonk schreef:Sjenk schreef:4 dagen lang alleen maar zatte mensen bij elkaar is nooit wat goeds van gekomen.
Dit vraagt om te makkelijke grappen over conceptie, maar ik laat de kans aan me voorbij gaan, want te flauw.
In de reeks burenergernissen: de beste man hoest zichzelf ook weer het klereschompes. Heel vervelend natuurlijk voor 'm, maar het gaat ook gepaard met het nodige geluid. Vervolgens zag ik 'm gisteren op het balkon staan, in z'n shirtje, korte broek en teenslippers. Zucht...
Keer terug naar Slap Geouwehoer
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten