PU meeting gisteren was cool. Ik heb maar weer eens bewezen dat mannen met baarden kunnen bowlen. Alleen jammer dat ik vanaf 07:00 's ochtends al kramp in m'n pens had en na het eten af moest haken om zwetend en verkrampend van de pijn op de bank te zitten bij een housewarming verderop in Eindhoven. Volgende keer verwacht ik wel wat meer van de bruine garde bij een dergelijke meet te zien.
''Sufferin' succotash!'' - Sylvester James Pussycat Sr. ''Mijn vrouw dreigt weleens dat ze alles weg gaat gooien. Maar ze moet niet zeiken.'' - Squall
Opzich wel grappige nieuwe singletjes van The Prodigy maar ze klinken alsof ze zichzelf proberen na te doen en alsof ze nog nooit elektronische muziek post-2000 hebben gehoord.
E: Trouwens bedankt Duc. Kende het al wel, ben er vorige zomer geweest voor wat Gamecube games. Misschien binnenkort maar weer eens langsgaan.
Ze gaan nooit mee in de standaard muziekflow die heerst, daarom geven ze die shit ook zelf uit. Vind het echt weer awesome klinken, juist omdat het wat anders en lomp is!