Wie is het graafdier?

Praat erover, maar let wel op spoilers!

Bericht01 jan 2015, 21:40

NIEUWE SEIZOEN IS AAN MOTHERFUCKERS.

Pieter jammer kut Ajouad is tof en slim Chris is wel een pientere knul maar vaag Rik is ook beetje raar Marlijn is te enthousiast, Margriet keibazig en Evelien was fuckign grappig. (Random tijdens een opdracht ''IK BEN NACHTBLIND'', ja fijn voor je kut) rest boeit me niet want is de mol niet
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Avatar gebruiker
MichaDutch
 
Berichten: 2515
Geregistreerd: 26 jun 2013, 18:33
Woonplaats: :)

Bericht01 jan 2015, 22:47

MichaDutch schreef:NIEUWE SEIZOEN IS AAN MOTHERFUCKERS.

Pieter jammer kut Ajouad is tof en slim Chris is wel een pientere knul maar vaag Rik is ook beetje raar Marlijn is te enthousiast, Margriet keibazig en Evelien was fuckign grappig. (Random tijdens een opdracht ''IK BEN NACHTBLIND'', ja fijn voor je kut) rest boeit me niet want is de mol niet


OMG ZIJN MOLLEN NIET SLECHTZIEND EVELIEN MOL KONFURMT
Afbeelding
Avatar gebruiker
MajestueuzeEenhoorn
 
Berichten: 1975
Geregistreerd: 27 apr 2013, 12:21
Woonplaats: In de dromen van duizenden kleine meisjes en ouwe engerds die alleen sterven.

Bericht01 jan 2015, 23:21

Besloten die shit ook maar een keer te kijken met de chick. Kan iemand me een korte uitleg geven zodat ik weet of ik het snap of niet? Heb het begin niet meegekregen, ik dook erin toen ze net met treinstation die mensen moesten zoeken.
You need a justification penis, up your ass...
Avatar gebruiker
DarknessFood
Beheerder
 
Berichten: 6976
Geregistreerd: 25 apr 2013, 21:49
Woonplaats: Den Bosch

Bericht02 jan 2015, 00:31

DarknessFood schreef:Besloten die shit ook maar een keer te kijken met de chick. Kan iemand me een korte uitleg geven zodat ik weet of ik het snap of niet? Heb het begin niet meegekregen, ik dook erin toen ze net met treinstation die mensen moesten zoeken.


9 kandidaten, 1 mol. Kandidaten willen geld verdienen met opdrachten, mol niet. Aan het eind van de aflevering is de test over de mol. Wie de minste vragen goed heeft, gaat eruit. De winnaar van het hele spel is diegene die de mol raad en dus alle tests goed heeft gemaakt).

E: Mol wil dus wel onopgemerkt blijven. Kandidaten gaan zich ook ''mollig'' gedragen want als andere kandidaten hun verdenken, hebben zij meer kans om eruit te gaan, dus zelf niet. Joker maakt 1 verkeerde vraag goed in de test, vrijstelling is gelijk door naar de volgende aflevering.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Avatar gebruiker
MichaDutch
 
Berichten: 2515
Geregistreerd: 26 jun 2013, 18:33
Woonplaats: :)

Bericht02 jan 2015, 07:51

Ah op die fiets! Dan kwamwn we toch redelijk in de buurt.
You need a justification penis, up your ass...
Avatar gebruiker
DarknessFood
Beheerder
 
Berichten: 6976
Geregistreerd: 25 apr 2013, 21:49
Woonplaats: Den Bosch

Bericht02 jan 2015, 11:21

Daarnaast vind ik het leuk dat deze mol wat meer ballsy lijkt te zijn. Niet "oei, ben ik toch zomaar per ongeluk verdwaald, hihi, malle ik" maar hij/zij flikkert gewoon die camera's om.

Stijl.
Afbeelding
Avatar gebruiker
MajestueuzeEenhoorn
 
Berichten: 1975
Geregistreerd: 27 apr 2013, 12:21
Woonplaats: In de dromen van duizenden kleine meisjes en ouwe engerds die alleen sterven.

Bericht02 jan 2015, 14:46

MajestueuzeEenhoorn schreef:Daarnaast vind ik het leuk dat deze mol wat meer ballsy lijkt te zijn. Niet "oei, ben ik toch zomaar per ongeluk verdwaald, hihi, malle ik" maar hij/zij flikkert gewoon die camera's om.

Stijl.


Precies, een soort George'je, Dennisje of Keesje. Gewoon beetje fucken waar anderen bijstaan, prachtig vind ik dat.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Avatar gebruiker
MichaDutch
 
Berichten: 2515
Geregistreerd: 26 jun 2013, 18:33
Woonplaats: :)

Bericht15 jan 2015, 20:45

Wie o wie is het? Larissa denkt dat die Turk de Mol is. Twijfel zelf nu tussen Rick en Chris.
You need a justification penis, up your ass...
Avatar gebruiker
DarknessFood
Beheerder
 
Berichten: 6976
Geregistreerd: 25 apr 2013, 21:49
Woonplaats: Den Bosch

Bericht16 jan 2015, 03:08

Ik gok Henk.
Zoals het potje thuis poept, poept het nergens.
Afbeelding
Avatar gebruiker
Neyeox
 
Berichten: 1664
Geregistreerd: 26 apr 2013, 15:48
Woonplaats: Delft

Bericht16 jan 2015, 07:49

HENK!
You need a justification penis, up your ass...
Avatar gebruiker
DarknessFood
Beheerder
 
Berichten: 6976
Geregistreerd: 25 apr 2013, 21:49
Woonplaats: Den Bosch

Bericht16 jan 2015, 09:42

De negerin was de enige die geen vrijstelling kreeg.

RASZISMUH
Afbeelding
Avatar gebruiker
MajestueuzeEenhoorn
 
Berichten: 1975
Geregistreerd: 27 apr 2013, 12:21
Woonplaats: In de dromen van duizenden kleine meisjes en ouwe engerds die alleen sterven.

Bericht16 jan 2015, 15:08

Na die vlucht en dat envelopje missen verdenk ik Rik en/of Chris verdomd veel, terwijl ik eerst zeker was dat Margriet of Carolina het was.

Verdomme.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Avatar gebruiker
MichaDutch
 
Berichten: 2515
Geregistreerd: 26 jun 2013, 18:33
Woonplaats: :)

Bericht22 jan 2015, 20:34

Godverdomme, Ajouad was een toffe knul. Errgg jammer. Al de leuke kandidaten gaan eruit, Pieter, Evelien en nu de knuffelmarokkaan.

Gelukkig zit Chris er nog in.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Avatar gebruiker
MichaDutch
 
Berichten: 2515
Geregistreerd: 26 jun 2013, 18:33
Woonplaats: :)

Bericht22 jan 2015, 23:21

"Omdat ik zwart ben?"

stilte

carolina grijnst als een baas

Edit:
MichaDutch schreef:Godverdomme, Ajouad was een toffe knul. Errgg jammer. Al de leuke kandidaten gaan eruit, Pieter, Evelien en nu de knuffelmarokkaan.

Gelukkig zit Chris er nog in.

Dit ja. Margriet en vooral Martine ergeren me helemaal naar de tering.
Afbeelding
Avatar gebruiker
MajestueuzeEenhoorn
 
Berichten: 1975
Geregistreerd: 27 apr 2013, 12:21
Woonplaats: In de dromen van duizenden kleine meisjes en ouwe engerds die alleen sterven.

Snel reageren

   
Verberg snel reageren
Vorige

Keer terug naar Films & Series

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

cron