Vandaag een zalm van bijna een kilo gekregen. Was een relatiegeschenk, maar m'n bedrijfsleider had er net zo een al thuis liggen, dus vroeg of ik van zalm hou. Mijn bijdrage voor het kerstdiner ook weer rond
Verder echt de grootste turnaround van het jaar meegemaakt. Het hele jaar in de veronderstelling dat de artrose in m'n rug leidt tot bewegingsbeperking en pijn, behandeld door een chiropractor met in eerste instantie veel resultaat, maar de laatste 5/6 maanden geen zak meer mee opgeschoten. Ga ik afgelopen dinsdag naar een fysio/manueel therapeut/dry needler, die:
- aangeeft dat mijn huidige klachten nooit van de artrose kunnen zijn en dat de slijtage die dat veroorzaakt heeft zeer beperkt is;
- alleen maar behandelbare grootheden ziet (mogelijk binnen een paar maanden weer terugwerken naar m'n oude niveau);
- met
1 f*cking behandeling m'n pijnklachten met 80-90% heeft gereduceerd, waardoor ik gisteren voor het eerst sinds 3 januari (!) op licht niveau een CrossFit workout heb gedaan.
Nu nog een nieuwe baan en een lekkere vriendin en 2015 kan mij helemaal niks meer maken!