DarknessFood schreef:Vandaag te horen gekregen dat ik tot mei nog werk heb. Daarna is het onzeker, en ligt het eraan of wij als filiaal ook gekocht worden. Scheelt toch weer een half jaar, en dat komt goed uit qua bruiloft en huwelijksreis.
Vervelend die onzekerheid. Ik heb tot eind april zekerheid en het begint nu toch al wel te jeuken hoor. Zeker nu ik na mijn gesprek van twee weken geleden te horen heb gekregen dat het technisch profiel aansluit, maar dat ze het persoonlijk profiel niet zien passen. Mijn inziens is dit echter op basis van een foutief beeld bepaald, dus hopelijk zijn ze ontvankelijk voor de objectieve visie van één of twee van mijn projectleiders waarmee het beeld zodanig gewijzigd zou kunnen worden dat ze beseffen wat een kans ze missen als ze niet verder praten met mij.
Wel positief was dat de detachering het ineens wel mogelijk vindt de meerkosten voor een lease-auto te dragen omdat ik al meer dan een jaar namens ze werk, dus dat ik op korte termijn alleen nog bijtelling betaal en gratis rijd zonder het risico dat ik morgen of overmorgen ineens €500-€1.000 kwijt ben aan een reparatie.