MichaDutch schreef:Mensen die niets doen voor een verslag en vervolgens wel op je gaan zeuren omdat je dan niet meewerkt. Ik heb al fucking veel gedaan, bitch. Zo veel ergernis.
Tevens uTwente meeloopdag gedaan, was wel kek, uni lijkt mij wel tof alleen studie niet zeker (Electrical Engineering). En nu nog even economie doen en Nederlands presentatie over fucking Jan Wolkers doen en dan CS:GO <3
Ik wil rust.
Raúl schreef:DarknessFood schreef:Ja is wel mooi. Ook in de stad waar we beide vandaan komen. Al met al dus alleraardigst!
Dat is zeker fijn. Wanneer gaat het gebeuren?
Baron Bonk schreef:Lekker dagje vandaag. M'n haar is eindelijk lang genoeg om bij elkaar te binden (geen haren meer voor m'n bril als ik zit te gamen of een film kijk ) en met de motor over/door één van de mooiste stukjes Nederland gereden: de Posbank. Ik wist niet dat het bestond, maar het is wel fucking mooi daar, allemaggies! Ging nog wel bijna op m'n muil met m'n bakbeest van 360+ kg toen ik in een haardspelbocht omhoog het gas los moest laten voor een wielrenner, maar verder was het echt adembenemend mooi daar, vooral in het herfstzonnetje.Raúl schreef:DarknessFood schreef:Ja is wel mooi. Ook in de stad waar we beide vandaan komen. Al met al dus alleraardigst!
Dat is zeker fijn. Wanneer gaat het gebeuren?
Ha, jij wil stiekem komen wedding crashen!
DarknessFood schreef:Ik vind dat soort shit altijd wel boeiend. Waar ergens?
MichaDutch schreef:http://srprs.me/" target="_blank
Dit wil ik ontzettend graag een keer doen. Gewoon naar het vliegveld gaan en pas een paar uur van te voren weten waarnaar je gaat. Lijk mij ge-wel-dig. Dus, vrijwilligers? Dan maken we er een uitje van <3
3NCrypt3D schreef:DarknessFood schreef:Ik vind dat soort shit altijd wel boeiend. Waar ergens?
Saksenhause
Keer terug naar Slap Geouwehoer
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 12 gasten