Heren, ik weet niet wat ik als eerste wil vertellen, zoveel is er gebeurd. Het belangrijkste is dat ik vanaf nu t/m volgende week vakantie heb. Daarnaast is de kans zeer groot dat ik van m'n huidige detachering een lease auto krijg die ik ook voor een prikkie privé kan rijden. Met de opbrengst van m'n huidige auto kan ik dan waarschijnlijk het laatste beetje van m'n nieuwe motor afbetalen (dus kan ik beginnen aan m'n studieschuld). Daarnaast ben ik door een ánder detacheringsbureau benaderd met uitzicht op een hoger salaris, grotere projecten om aan te werken en ook een leaseauto.
En mijn meest bijzondere ervaring van deze week: rijden in een Tesla Model S. Ik wil er één en ik wil het nu. Wat een wagen! Van te voren zei ik tegen het overigens zeer appetijtelijk ogende sales vrouwtje dat niks het haalt bij motorrijden voor mij, maar zowaar kwam ik weifelend uitgestapt na afloop!
En dan ga ik van morgenmiddag tot zondagavond ook nog eens een luxe weekend weg. Soms lacht het leven je gewoon toe na een jaar hard werken