BPSG #38 Brabantse BPSG's zijn lang

Gooi hier alles in wat niet in andere fora thuishoort!

Bericht21 sep 2014, 09:28

He ik ook.
Guitarherozero

Bericht21 sep 2014, 09:59

Linkshandigen zijn de échte übermenschen.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
MichaDutch

Bericht21 sep 2014, 11:35

:'(
3NCrypt3D

Bericht21 sep 2014, 11:36

MichaDutch schreef:Linkshandigen zijn de échte übermenschen.

Yup.

Tevens, IBB-Fest was tof.
Ofzoiets.
Duc

Bericht21 sep 2014, 11:44

LB knop is niet de maken op mijn controller, maar eens een nieuwe halen volgende week.
Lief klein konijntje
The Vice

Bericht21 sep 2014, 12:00

Duc schreef:
MichaDutch schreef:Linkshandigen zijn de échte übermenschen.

Yup.

Tevens, IBB-Fest was tof.

Nee, plukharigen zijn de echte übermenschen.
Afbeelding
MajestueuzeEenhoorn

Woonplaats: In de dromen van duizenden kleine meisjes en ouwe engerds die alleen sterven.

Bericht21 sep 2014, 12:25

Geen wekker zetten = laat wakker worden.
You need a justification penis, up your ass...
DarknessFood
Beheerder

Bericht21 sep 2014, 12:47

Mijn nieuwe favoriete video.
Guitarherozero

Bericht21 sep 2014, 15:02

Linkse bedoeling hier op bruinepoep
I'm on a ship. If you dont know. Well now you know.

Afbeelding
AfbeeldingAfbeelding
Sjenk

Bericht21 sep 2014, 17:12

Verdomde allochtonen
3NCrypt3D

Bericht21 sep 2014, 17:39

Jongens heb ff advies nodig, graag serieus reageren. Zal het een beetje kort houden.

Ik ben al een tijdje verliefd (geworden) op een meisje. Niet eens per se om het uiterlijk maar omdat ik gewoon graag bij haar ben en ik gewoon altijd mezelf kan zijn. In principe niet zo'n probleem natuurlijk. Echter, het is de ex-vriendin/scharrel van mijn beste vriend. Ik heb het hier al met die vriend erover gehad en hij was er 100% oke mee als ik haar zou zoenen, hij is er nooit echt verliefd op geweest zei hij. Zij vindt hem ook totaal niet leuk meer omdat die vriend van mij best wel een eikel is geweest tegenover haar (ik bespaar de details). Ander detail: ze is autistisch (ik weet niet welke vorm) maar tot nu toe heb had ik daar nog niks van gemerkt eigenlijk.

Naar mijn idee is er al sinds de zomer een soort van spanning tussen ons. Ze smst mij elke week altijd vol enthousiasme of ik die avond naar de stad kom en als ik er ben is ze ook heel blij dat ik er ben. Ook tijdens het zwemmen wilde ze heel de tijd om mijn rug ging ze tegen me aan liggen. Ik haar enkele weken terug tijdens het uitgaan bij me genomen om te vragen wat ze nou voor mij voelde. Ze zei "ik weet het niet" (dit antwoord gaat nog terug komen). Ik heb toen besloten haar maar niet te zoenen hoewel ik de mogelijkheid daar wel toe had. Ik heb toen niet letterlijk gezegd dat ik haar leuk vond. Wel gezegd dat als ze een keer wil afspreken mij kon bellen. Naar mijn gevoel toen voelde ze meer voor mij maar weet ze niet goed wat ze met het gevoel aanmoet (ex van beste vriend/onzekerheid/autisme?).

Goed, nu naar gisteravond. Ze kwam wat later binnen bij het uitgaan dan ikzelf en bij de begroeting sloeg ik haar op de kont. Toen ging ik een drankje halen en deed ze hetzelfde bij mij. Vervolgens een paar opmerkingen over en weer die vrij flirterig waren. Daarna een paar uurtjes op het terras gezeten achter en wéér voelde ik continu die spanning. Op een gegeven moment was iedereen al weg behalve wij. Ze wilde dat ik naast haar kwam zitten en ik doe mijn arm om haar heen. Vervolgens raken we aan de praat en ik vertel uiteindelijk wat ik voor haar voel. Ze was geschokt, meer in de zin dat ze al die tijd niet doorhad dat ik moves heb lopen maken. Ze reageert echter positief en biedt zelfs kusjes aan. Ik besluit haar naar huis te brengen. Hand in hand lopen wij het cafe uit.

NU KOMT DUS HETGENE WAARVAN IK NU HEEL DE TIJD DENK WTF. We zitten voor haar huis nog even te praten, ik met mijn arm om haar heen. Ze vraagt "wat wil je?" en ik zeg dat ik haar wil zoenen. Ze begint te lachen en kan me niet meer aankijken want als ze dat doet schiet ze nog harder in de lach. Mijn zelfvertrouwen springt naar -2929439 en ik vraag haar waarom ze lacht. Heel de tijd zegt ze "ik weet het niet". Uiteindelijk kom ik erachter dat ze me niet uitlacht maar juist toelacht (haar woorden) en mij ook wil zoenen. Dat gebeurt dan ook maar na enkele seconde schiet ze heel de tijd in de lach. Nogmaals vroeg ik wat ze voor me voelde maar nog steeds wist ze het niet zij ze. Wel dat andere jongens die bij haar probeerden (fedorakneuzen btw) dat ze hen maar raar vond en mij heel chill. Uiteindelijk ben ik maar gewoon gegaan omdat ik het gelach behoorlijk beu was.

Goed mijn vraag is dus: wtf betekent deze shit en is het sowieso wel allemaal slim wat ik loop te doen? Naar mijn idee is het ex-vriendin gedoe geen probleem, ik heb het heel goed besproken met die vriend van mij. Ik heb echter totaal geen idee hoe ik haar reactie op moet vatten. Ik ben van plan het haar vandaag/morgen te vragen via sms maar wil jullie visie/advies ook wel horen.

@The Vice

Waarschijnlijk weet je wel wie ik bedoel maar svp ff op het forum houden. Ik weet dat je dat doet maar ik zeg het nog maar even.
Guitarherozero

Bericht21 sep 2014, 17:51

Maybe preuts?
DarknessFood
Beheerder

Bericht21 sep 2014, 18:11

Ja het is lastig. Maar zij geeft volgens mij ook duidelijk aan dat ze je leuk vind (zeker arm om je heen, daten etc.). Maar ik denk dan dat het autisme het ''probleem'' is. Ik heb een vriend met autisme en die is ook niet erg sociaal. Ik denk (misschien) dat het dan voor dat meisje '''te ver'' is ofzo, dat ze het niet gewend is, en daaraan moet wennen. Voor mensen met autisme duurt het erg lang om vrienden te maken, al helemaal een relatie. Ik ben ook gen expert hoor, maar blijf vooral contact houden, ga uiteten en spreek erover.
MichaDutch

Bericht21 sep 2014, 18:14

Lijkt mij dat ze het gewoon echt niet verwachtte. Ik denk niet dat dat lachen betekent dat ze niet wil.
Afbeelding
Kwakvusj

Bericht21 sep 2014, 18:54

Zou ook best spanning kunnen zijn. Gewoon doorgaan waar je mee bezig bent, dat ze lacht is beter dan dat ze jankt bij je in de buurt, en als ze het niks vindt, laat ze het vanzelf heus wel weten hoor. Maar als ik dit zo lees, zou ik er gewoon voor gaan.
Je zou toch maar melaats zijn
BolhoedBaard

Bericht21 sep 2014, 19:20

Ik heb totaal geen ervaring verder, en ben ook totaal geen expert, maar misschien kwam dat gelach wel door de spanning en onverwachtsheid ofzo, of plotselinge blijdschap I dunno. I.c.m. met haar autisme (ligt er natuurlijk aan welke soort en hoe sterk) was dat misschien wat aanweziger.
Maar aan mij heb je verder niks eigenlijk. Ik hoop dat het wat wordt kerel!
Thominator

Bericht21 sep 2014, 19:25

Sowieso ermee doorgaan inderdaad.
DarknessFood
Beheerder

Bericht21 sep 2014, 20:29

Ik gok erop dat ze overdonderd was, en ja dat lachen als ik blij ben om wat dan ook dan zit ook soms met gigantische grijns op mijn gezicht proberen mijn lach in te houden. Denk dat zij hetzelfde had. En ja zoals de rest zegt gewoon doorgaan.
I'm on a ship. If you dont know. Well now you know.

Afbeelding
AfbeeldingAfbeelding
Sjenk

Bericht21 sep 2014, 21:24

Ze vind je schattig is wat ik denk. Als ze zegt 'ik weet niet' dan ga ik er van uit (maar ALLEEN op dat ene moment' dat ze even niet kon nadenken omdat ze je grappig vind. Er is iig niks ernstigs aan de hand wat ik er zo van kan lezen. Je hoeft ook niet bang te zijn dat het fout gaat. Die spanning is het gevolg van verliefdheid. Niks anders.

Doe met dit advies wat je wil (daar is het advies voor) en het kan maybe iets bullshitterig overkomen maargoed, just trying to help ;)

Go for it!
I'M BACK!!!
DuistereBanaan

Bericht21 sep 2014, 22:23

Gewoon mee doorgaan, man. Als je nu stopt dan kijk je terug met spijt, en dat wil je niet.
Ofzoiets.
Duc

Bericht22 sep 2014, 07:16

Dank je voor jullie reacties. Ik denk dat ik vandaag ff een sms je stuur met hoe het met haar gaat en vraag of ze zaterdag wil afspreken.
Guitarherozero

Bericht22 sep 2014, 09:20

Oh you sms hipsters.
DarknessFood
Beheerder

Bericht22 sep 2014, 11:00

Eerst 1 lesje om 11:05 en 1 om 14:50, daarna laatste lesje helemaal naar het eerste uur gezet (1 tussenuurtje minder; ik blij)

Oh ja die lezing van 14:50 gaat gewoon door.

1e 4e en 8e les verdomme. 5 tussenuren. Nu lekker thuis poffers eten, dat wel. Maar wel zo weer terug. Fuck.
MichaDutch

Bericht22 sep 2014, 11:06

Motie om een BP Relatiehulp topic op te zetten
3NCrypt3D

Bericht22 sep 2014, 11:34

DarknessFood schreef:Oh you sms hipsters.

Heb geen smartphone, vandaar.
Guitarherozero

Snel reageren

Verberg snel reageren
VorigeVolgende

Keer terug naar Slap Geouwehoer