Doornroosje schreef:Ik geloofde het nooit wanneer mensen zeiden dat tattoos verslavend waren... nou, dat is dus mooi wel zo. Na je eerste begint het binnen een jaar weer te kriebelen naar een volgende!
Doornroosje schreef:3NCrypt3D schreef:Zoveel beter dan die personen die gewoon een tatoo laten zetten om een tatoo te hebben. Ik ken iemand die gewoon een smiley heeft laten zetten omdat een vriend van haar dat ook deed.
Nouja een smiley zou ik persoonlijk ook niet doen, maar als het een mooie tattoo is dan hoeft ie toch geen betekenis te hebben? Sommige mensen zitten helemaal onder de tattoos en het staat hen goed, ik kan me niet voorstellen dat elke tattoo dan staat voor een belangrijke gebeurtenis in hun leven (want dan hebben ze een zeer turbulent leven).
3NCrypt3D schreef:Shit.
Baron Bonk schreef:Meer spiermassa = meer ruimte voor grote tattoo's
Overigens leek dit topic me wel geschikt voor deze link. Wat een bekrompen muts!
Renée Braams schreef:Wie zichzelf moedwillig en voor altijd schaart in de categorie van de verliezers, door zijn lichaam met inktgedrochten te ontsieren, gooit zijn eigen glazen in.
Baron Bonk schreef:Meer spiermassa = meer ruimte voor grote tattoo's
Overigens leek dit topic me wel geschikt voor deze link. Wat een bekrompen muts!
Keer terug naar Slap Geouwehoer
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 21 gasten