Dr. Oetker schreef:The Game Room.
Goed topic, trouwens.
Dr. Oetker schreef:Yep, grootste fout die ik ooit heb gemaakt. Voornamelijk door deze zwarte vlek in mijn game list blijft mijn average completion steken op 94%.
Neyeox schreef:Battlefield: Bad Company 2 is echt mijn grootste miskoop. Voor deze was Battlefield 1942 de laatste BF die ik gespeeld had. Het verschil is groot en BF:BC2 is ronduit kut.
thebasetone schreef:Dr. Oetker schreef:Yep, grootste fout die ik ooit heb gemaakt. Voornamelijk door deze zwarte vlek in mijn game list blijft mijn average completion steken op 94%.
Als je nog nul achievements heb gehaald kan je deze verwijderen.
Dr. Oetker schreef:thebasetone schreef:Dr. Oetker schreef:Yep, grootste fout die ik ooit heb gemaakt. Voornamelijk door deze zwarte vlek in mijn game list blijft mijn average completion steken op 94%.
Als je nog nul achievements heb gehaald kan je deze verwijderen.
Zodra je het spel opstart heb je al meteen een achievement, dus het is gewoon naaierij.
Cookies-4life schreef:Assassins Creed 3 zoveel van verwacht maar man wat kut game!
DarknessFood schreef:Ze hebben enkel de skins veranderd. Verder wel een leuk spel, echter geen Mario titel.
Neyeox schreef:Battlefield: Bad Company 2 is echt mijn grootste miskoop. Voor deze was Battlefield 1942 de laatste BF die ik gespeeld had. Het verschil is groot en BF:BC2 is ronduit kut.
Keer terug naar Gaming algemeen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten