1337n00b schreef:3NCrypt3D schreef:Ik ga morgen twee weekjes op vakantie naar Oostenrijk, niet heel thrilled.1337n00b schreef:Oeh, 9 aug wss nog Megadeth live zien. Yeah bitchess!
Die dag kom ik weer thuis. NOOOOOOOOOO!
Update: Ik kom 8 augustus thuis, en een maat woont in Friesland.
Er is nog hoop.
Afspreken in de moshpit?
Guitarherozero schreef:@ Duc
Zag ik jou nou gister in de bus aan het andere kant van het gangpad (400 naar Utrecht) ? Wist het niet zeker dus zei geen hoi anders nog hoi :$
MichaDutch schreef:Bergje beklommen met fantastisch uitzicht, (500 meter stijgen), en lekker weer vandaag. Vandaag was een mooie dag. Foto'tjes komen er nog wel een keertje aan hoor poepsies <3
Noatak schreef:MichaDutch schreef:Bergje beklommen met fantastisch uitzicht, (500 meter stijgen), en lekker weer vandaag. Vandaag was een mooie dag. Foto'tjes komen er nog wel een keertje aan hoor poepsies <3
Op avontuur in de Schotse Hooglanden met MichaDutch. Ik ben jaloers.
Noatak schreef:Hier zeikt het.
Zeg, Encrypted, als je dan toch in Oostenrijk bent, bedankt ze gelijk even voor WW1 100 jaar geleden vandaag.
1337n00b schreef:Ik koop altijd zelf mijn plectrums.
3NCrypt3D schreef:E: ik wil een PB sturen naar Sam, maar volgens de site bestaat zijn account niet...
Dus hierbij Sam, PB me ff je nummer/Skype
Duc schreef:Guitarherozero schreef:@ Duc
Zag ik jou nou gister in de bus aan het andere kant van het gangpad (400 naar Utrecht) ? Wist het niet zeker dus zei geen hoi anders nog hoi :$
Dat zou eigenlijk best kunnen, ik zat idd in de 400. Maar ik heb nooit een foto van je gezien dus ik zou je nooit herkend hebben. Maarre... hoi.
Duc schreef:Guitarherozero schreef:@ Duc
Dat zou eigenlijk best kunnen, ik zat idd in de 400. Maar ik heb nooit een foto van je gezien dus ik zou je nooit herkend hebben. Maarre... hoi.
Keer terug naar Slap Geouwehoer
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten