Ik probeer Sam wat betere muziek te laten luisteren. Verder dan dit kwam ik niet, maar het is al een verbetering wat betreft zijn muzikale spectrum. Als hij uit dat zielige 'ik heb zoveel meegemaakt' genre komt, komt hij misschien in het 'ik heb shit meegemaakt, maar ik ben er een beter mens door geworden genre'. Misschien dat ik hem zelfs kan opwarmen voor Disturbed.
Kwakvusj schreef:Yo Wallie, ik ben op zoek naar muziek om in de zon te liggen en gelukkig te zijn. Shit als Tycho en The Bear and the Sea. Weet jij nog wat?
Kwakvusj schreef:Yo Wallie, ik ben op zoek naar muziek om in de zon te liggen en gelukkig te zijn. Shit als Tycho en The Bear and the Sea. Weet jij nog wat?
The xx met Coexist en Jamie xx doen het goed bij mij als zon muziek. Alles van DJ Okawari. Voobr met het album 4096. Madlib - Piñata Beats, is een instrumentale versie van een hip-hop album, erg tof.
Wat meer dans shit is Justice met het album Cross ook wel fijn, is ook gelijk ik voel me een baas muziek. C2C met Tetra ook. Bonobo met het album Black Sands ook. Parov Stelar albums Rough Cuts en Coco. The Avalanches met Since I Left You vind ik ideaal om gelukkig te zijn muziek en Uyama Hiroto met A Son of the Sun
Niet allemaal te vergelijken met Tycho en The Bear and the Sea hoor, maar dit moet je wel op weg helpen en anders weer om nieuwe shit vragen ofzo, bij mij kan in de zon lig muziek ook best depri zijn.